Monday, March 23, 2015

TYT : Herbal Medicated Oil

As Salam

Saje nak share..

Since che mek lahir, aku dh start gunakan TYT oil ni.. Alhamdulillah so far kesannya mmg memuaskan.. Especially bile che mek macam naik gatal2..Sapu cpt2..Kalo sapu malam, esok pagi dh ok..Kalo sapu pagi, malam dh ok..

TYT Oil ni jgk berjaya menghalang nyamuk dari terus mndekati si pemakai..Haaaa..Iklan dkt TV tu bkn propa semata ye..Mmg terbukti berkesan..kiki

Bau die jgk mmg menyenangkan..Tiap kali aku bau TYT Oil ni, mmg teringt zaman che mek baby dulu..Lepas mandi je..Aku massage 1 badan che mek dgn TYT Oil nih..
Product ni jgk DIJAMIN HALAL ye...Takde lg aku dgr romus2 mcm minyak yu yi dulu tu...huhu

Ade 3 size yg boleh dipilih...Rege pun xde la mahal sgt...Mmg mampu milik & berbaloi..

Pendapat orang lain2..Pengalaman pun lain2..
Ini pendapat dan pengalaman aku...kiki






End

0 comments: