Friday, November 10, 2017

LUNCH : GRANDMAMA'S RESTAURANT THE INTERMARK

As Salam

Hari Selesa lepas, ex-opismate ajak lunch dkt Grandmama's Restaurant The Intermark...Kami smp sane dalam pkol 12.15tghari..Mujur la time tu x ramai orang, so boleh la dpt terus tempat duduk..Kalo lmbt sikit mesti kena beratur lama...Huhu..

Kedai makan ni besar jugak...Ramai yang datang utk lunch..Ini adalah meal yg aku & opismate ambik..Layan..
Grandmamas Restaurant...
UMBRA with Plum...a.k.a Umbra asam boi - RM9.50
Sedap...Terasa buat umbra original..Tak terasa sgt PERASA...huhu 
Char Kuey Teow - RM17
Biase2 je...Rase mcm masakan dekat Little Penang... 
Kuey Teow Kungfu.. RM18 / RM19
Nampak macam masakan dekat cafe opis je..Ekek

So far pada aku, makanan dekat sini tak nampak yg special sgt...Opismate order nasi lemak ayam goreng, nampak biase je..Ayam yg digoreng too dried...Harga boleh tahan mahal..Pada aku yg berbaloi dekat sini is air umbra tu je..Yg lain semua biase2..Ekek

Tapi ex-opismate aku cakap, kedai ni udah jadi mcm kantin utk semua opismate die..Mgkn aku belum order makanan yg paling sedap dkt sini kot..Kiki

Takpelahhh..next time kite dtg sini, kite try mee kari dieorg plk..Opismate aku cakap mee kari dia boleh tahan...Huhu





Nak makan kedai mahal,biar berbaloi rasa masakan dgn harganya kan?ekek
Bkn berkira, tapi biar bayar mahal,janji PUAS...


End

0 comments: