Wednesday, December 06, 2017

DECEMBER = EXCITED TETAP ADA

As Salam
Bulan December setiap tahun memang tak lari dari activity exchange gift...Aku memang excited je bile tibe bulan December setiap tahun sejak bekerja dgn company skrg...Aku suka tukar2 hadiah..Suka belikn hadiah dan suka menerima hadiah jgk..Haha..

Bulan lain tak boleh buat event gini..Nampak nau peliknya kan?Ekek...

Aku join activity ni utk suka2 aje...Tak lebih dari itu...Memandangkn berkemungkinan besar tahun ini adalah tahun terakhir ofis kami akan berada di bangunan ini, makanya aku ajak mane2 kawan yg free utk join the activity..Ofis skrg mmg tak buat dah sbb dieorg dh start bz handle ofis baru...

Dalam activity ni, ade 4 org je yg join..Aku & ofismate..lagi 2 org EX-Ofismate...Huhu..
Kali ni kami tetapkan hadiah price min.RM50...Amount mgkn besar, tapi its just for 4 of us dan mgkn ini adalah kali terakhir kiteorg akan jumpa skali..Sebab bile dah pindah..Memasing jauh & mmg susah nak arrange masa utk buat gathering...Bukan bg pd bdk 1 ofis lain yg ko mmg takkan tau ape benda yg akan dieorg bg dgn jumlah sebanyak itu..Kalo kami 4 org ni, at least boleh la budget kegunaan & kesukaan setiap seorg..So kalo sesapa dapat antara kami pun, rase berbaloi la jgk kan?Ekekek

Memandangkn budget besar, so kite kena la fikir barangan yg berbaloi dgn harga...Semalam ade g survey2 dkt KLCC...Dah banyak outlet buat christmas SALE...Masuk dalam isetan pun dah byk SALE...Kami buat after christmas eve sbb time tu aje yg 4 of us free...So ade banyak masa lagi utk aku fikir nak bg ape..Kali ni biarlah yg berjenis sikit...

Tapi rasenye last year aku bg yg berjenis & berguna jgk...Cuma bkn budget RM50 la..Haha


Ok..Jom start riki-riki barang yg berbaloi dgn budget ye...
Jgn kecam meks..Meks excited bukan sebab perayaannya...Meks excited sbb hadiahnya..Haha




End

2 comments:

ray said...

mcm x percaya dah bulan december. sekejap sgt rasa masa berlalu

Etuza said...

Asalam terima kasih dtng ke laman Etuza ya