Sunday, January 07, 2018

LAST DAY @ OLD OFFICE

As Salam...

Masih tak terlambat lagi rasenye aku nk cite ttg kenangan terakhir dkt ofis lama...Betul tak?Ekek

29 December 2017 lepas adalah hari terakhir kami dekat ofis di Menara Citibank..Ofis berpindah ke area Tropicana nun disana...Jauh gilos....Huhu

A day before our last day, aku, yanti,mei & tan celebrate sendiri farewell kami dgn ofis lama & jugak AMPANG PARK...huhu..Meh layan gambo ye...
Pizza Hut - Sedap Senggoti.....Huhu
Kami gerak awal ke Pizza Hut...Dah separuh makan, bile toleh belakang, udah penuh meja & air-cond mula x terasa....Huhu..Lepas makan kami jalan2 dalam ampang park kejab..nak melihat & merekod memory terakhir bersama..Ewah..Ewah...Haha..

Ramai rakyat time nih sebab byk jugak kedai buat moving out SALE..Murah2...Guardian dah tutup...market dekat bwh pun dh tutup jgk at this day...
Kenangan with Ampang Park...
Good Bye My Work Station...Haha 
Kiri - IT staff, Tengah - HOD aku....Huhu
GOOD BYE!!!!

Kenangan sangat...Haihhhhh..Sedih tau...4 tahun bersama...3 kali bertukar work station..Tapi masih under bos yg sama...Lain betul rasenye...tak sama langsung dgn perasaan time berpisah mase dkt netcare dulu...Hahaha..

Pkol 12tghari bos dah bagi blk sebab semua pun dah ready nk gerak ke ofis baru...Kecuali our finance bos & Evelyn sebab nk tggu contractor dtg...

Aku?
Bawak diri ke SOGO MEMBER SALE ler...Mencari sikit brng utk topup keperluan che mek..Lepas smyng Jumaat aku blk rumah...Pkol 6 baru pegi ambil anak2...Huhu

Malam tahun baru mmg tak kemana sebab aku & Hata mengemas rumah...Actually aku & Hata dah malas nk layan mlm2 perayaan ni..Malas nk bersesak dgn org ramai...Tgk dkt KLCC aje udah...Time blk mmg LRT & Jalan area situ akan STUCK..Same je mcm yg aku & Hata lalui 15 tahun lepas...Kalo korang nak tahu, itulah kalo terakhir aku & Hata sambut new year dkt KLCC..Lepas tu mmg tak pergi dah...Huhu




End

1 comments:

Warisan Petani said...

Semoga selesa di tempat kerja yang baru.