Tuesday, August 28, 2018

UNPLANNED : SAMSUNG NOTE 9 ROADSHOW

As Salam

Hari Jumaat lepas, secara tak sengaja ade masa free utk serbu SAMSUNG NOTE 9- Roadshow dkt KLCC. Kebetulan sgt time tu aiman ade dkt sane :
Memula tu mcm x dpt nk masuk dekat dgn stage sbb ade border...Bile tanya2 rupanya semua pun boleh masuk..Terus laju2 pergi depan stage 2 minit sebelum Aiman & Farah nabilah naik stage....
Memperkenalkan special appearance & cerita sikit ttg Samsung Note 9...
Lepas tu ade games with the artist...1st game kena amik gmbr selfie artist dgn 5 pengunjung...meks terpilih...Tapi disebabkan memasing malu dgn aiman, so kami x menang that game...Haha..xpelah...Janji dpt 1 stage dgn aiman..Ekek

2nd game is dance challenge...Aku udah le x pandai menari..Bukan menari teruk2 pun...mcm menari combat je...Time ni artist kena pilih 5 org pengunjung jgk...Aku terpilih lagi...Ini Aiman yg pilih sendiri...Haha..Untung lagi...Farah Nabilah pilih kanak2..So game ni menang lagi dkt team farah nabilah...Aku x kesah pun..Tapi hadiah best2...Dpt headfon & power bank..Menarik tu...Haha...

Lepas habis sesi masing2, mmg time utk bergambar dgn artis ler..Aku pun x lepaskn peluang..Menyelit jgk...Dpt la sekeping 2..jadilaaaaaa..janji ado..Ekek
Theme blue & Yellow...

Thank you samsung Malaysia sebab pilih artis kesukaan aku....Haha
Thanks Aiman sebab pilih aku 2 kali utk jadi team dia walaupun x menang..Haha
Thanks sebab sporting & layan pertanyaan aku...
Ade jgk yg ckp Aiman makin sombong skrg...Haha
Pada aku, itu terpulang pada setiap individu...Org yg ckp gitu mgkn org yg masih belum ade peluang utk jumpa artis tu byk kali...Jmp sekali mmg janggal...Mcm mase aku mula2 jumpa aiman dkt Movie Day Out yg lepas...Lepas jumpa dkt CosmoFunFearless hari tu, baru rase boleh bercakap dgn Aiman...Mujur lah Aiman layan...Haha

Ape2 pun, tolong perigt diri sendiri, jgn jadi keyboard worrior yg x bertempat...Bak kata Nana Mahazan mase dkt Cosmofunfearless hari tu, kalo x suka...pendam sorg2 je...Kalo marah, lepaskan sorg2 je...or else..Ko jgn stalk dah artis yg ko benci tu...Senang..Hati pun tenang..Ekek...



End