Friday, November 23, 2018

GAME : JUTARIA

As Salam

Last week rasenye che mek duk berdendang nak mainan MONOPOLY...Ape mek tu igt mainan tu murah ke??? Boleh dpt mkn mcm2 dgn harga monopoly tu tau..haha...

Memandangkan cuti sekolah dah nak mula, maka marilah kite melayan kehendak che mek..Tapi ibu che mek ni lagi CERDIK sebab belikn mainan yg lebih kurang sama dgn monopoly tapi harga jauhhhhh lebih MURAH..Haha

Makanya aku bwk che mek ke mr.DIY mencari mainan JUTARIA...Aku beli 2 set terus sebab takut nnt berebut dgn Ammar...1 set RM2 sajo...huhu
JUTARIA
Blk rumah che mek dah siap2 booking time aku & Hata utk main sekali...Main permainan ni bukan amik mase 30 minit..makan berjam jam tau tak..mengelupur aku rase nk mngabihkn round sebab rase byk benda lain lagi aku boleh buat nih..Haha..

Seronok le che mek dpt main jual beli mcm ni...Aku pulak siap buatkn kotak letak cash & peralatan lain supaya che mek boleh bwk pergi taska & sekolah..Sekolah bg bwk mainan sebab dah tak belajar & buku tesk pun dh dipulangkan..

Main game ini seronok sebenarnya..Tapi disebabkan ia memakan masa yg lama, aku rase mcm umur2 skrg dh x sesuai dah..Haha..

Nnt igt nk try belikn SAHIBBA pulak utk che mek..Game itu aku suka..sebab tempoh masa x lama sgt..huhu


Korang pernah main game ini?
Seronok kan?





End

0 comments: