Monday, December 10, 2018

MENANG 3RD LUCKY DRAW PRIZE - LAZADA 11:11 BLOGGER CONTEST

As Salam

Alhamdulillah, tak sangka terpilih antara 88 org utk 3rd prize dlm lazada 11.11 blogger contest yg lepas...Dapat la RM75 voucher with no minimum purchase...Ade lg 2 voucher RM30 with min.purhcase yg masih belum digunakan..Itu..1 aku akan bg pd Hata..1 lg aku simpan next time punya penggunaan...Huhu..Tapi WAJIB selit jgk brng2 aku..Haha...

Bile dh dpt voucher code, laju2 aje aku memilih brng yg nk dibeli on SALE 12.12 nnt...Skrg ni dh ada 5 brng...Yg aku pilih...3 darinya adalah hak sendiri..lg 2 utk anak2..Utk Hata aku dh bg voucher RM30 kan? pandai2 le pilih sndiri nnt..Huhu

Seronok jgk membeli tanpa buat bayaran ni kan? Baru dpt RM75 dh seronok..kalo dpt lebih..mau 2 - 3 jam mengadap w/site lazada utk memilih & membeli....Huhu

Ape2 pun, Alhamdulillah, ade jgk rezeki menang dari Lazada..Huhu


Korang2 yg menang beli ape?
Seronok tgk winners yg dpt menang besar...huhu






End

7 comments:

ray said...

uwahhhhhh you're so lucky !!!

Warisan Petani said...

Tahniah.
Murah rezeki

thisni3za said...

Terima kasih semua... =)

Mrs. A said...

Tahniah!
Wah dah pilih barang dah!
Mrs. A pun menang juga 3rd prize tapi tak pilih nak beli apa lagi

Cik Nor said...

Tahniah nieza..:)

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. Tahniah..

John Smith said...
This comment has been removed by the author.