Saturday, November 10, 2018

LAZADA 11.11 BLOGGER CONTEST : THE BIGGEST ONE DAY SALE!

As Salam Semua!!!!

Tinggal beberapa jam aje lagi utk masa berganjak ke tarikh 11.11 !!!!...

Kali ini LAZADA mengadakan 11.11 Shopping Festival yang mana ianya adalah THE BIGGEST ONE DAY SALE yang pernah dianjurkan oleh LAZADA...

AGAIN!!! They give you MORE..MORE and MORE crazy discount yg boleh buat korang berpinar mata melihat dan memilih utk tempoh 24 jam nnt...11.11 nnt ada FLASH SALE AS LOW AS RM1, ada VOUCHER UP TO 11 MILLION TO BE GIVEN dan.... SEMESTINYA DISKAUN SEHINGGA 90%...Jadi, jangan ketinggalan untuk serbu this Crazy Sale utk grab ape yg anda telah idamkan...

Untuk SALE kali ini, aku berganding bahu bersama Hata utk beli barang bersama-sama...Means aku dah berjaya mengheret Hata utk join this SALE so that aku pun boleh selit brng yg aku nak sebab Hata pun ade barang yg mahu dibeli...Hah!

Ada 4 barangan yg telah aku pilih untuk dibeli pada 11.11 Shopping Festival ini nnt...

Barangan pertama yg aku pilih adalah :

Edifier W820BT High Performance Bluetooth Headphones

Rambang mata tengok headphones..Jadi aku plan nk tambah collection...Tambahan pulak pada 11.11 harganya ada diskaun..Jadi memang aku perlu grab peluang ini untuk dapatkannya..Aku pilih warna merah sebab kali ni aku rasa mahukan kelainan bagi menambah semangat...Red make me feel more energetic and more confident!...

Seperti yang sedia maklum...Sound effect dari jenama ini memang MENARIK dan BOOM!!!! Aku yakin yg aku akan berada dalam dunia sendiri bile dapat dengar lagu dari headphones ini..dengan kekuatan tarikan Bluetooth v4.1 with CSR Technology yg digunakan, confirm lagu aku xde sangkut2 tiap kali masuk terowong LRT...huhu..

Jadi, ape lagi alasan untuk aku tak beli headphones ni? Harga pun sgt mengancam dan memang tahap mampu milik...huhu

Barangan kedua pilihan untuk Hata :
Baju ni Hata beli utk add on his cosplay costume...Korang pandai2 la teka ape costume yg Hata akan siapkan kali ni..Aku layan aje janji pembelian ni berbaloi dan mendatangkan hasil ( dapat job cosplay )...Hata pilih jenama HEDA ni kerana kualiti kainnya adalah high elastic fabric, kainnya cepat kering apabila dibasuh dan warnanya tidak akan pudar selepas dibasuh..Lagi satu, baju ni ada breathable function yg mana ia menyerap peluh dan buatkan badan korang kurang berbau..haha..

Nak cosplay memang kena cari fabric yg mesra alam mcm ni..So that takde la anyone yg nk bergambar dgn cosplayer tutup hidung...huhu...

Barangan ketiga aku pilih utk che mek :

Arpenaz 10 Quechua Kids Adults Outdoor Backpack Bag

Bag ini dah menjadi permintaan che mek sejak bulan 9 yg lepas..Cuma kami aje yg belum belikan sebab nk tunggu SALE dan mmg nak beli hujung2 tahun supaya che mek pakai bag ini pada tahun 2019.Bag ini akan che mek guna utk masukkan buku2 ke kelas KAFA. Aku pun berkenan dengan bag ini sebab bag ini aku rase memang sangat sangat sesuai utk digunakan utk anak2 dan jugak dewasa. Material kain ini pun adalah jenis Resistant Nylon yg membuatkan bag ini adalah bag yg waterproof.

Barangan terakhir yg aku pilih adalah untuk Ammar :

Robocar Poli Transformation Robot Car (4 in 1) 

Ammar yg memang hari-hari mintak Robocar Poli yg boleh transform...Mase birthday kami tak belikan ape2 hadiah..jadi 11.11 Shopping Festival kali ni ade diskaun pulak dan harga memang menjunam punya murah berbanding dgn harga di kedai..Jadi aku sudah pun masukkan item ini ke dalam bakul pembelian.

Aku pilih item ini sebab each character boleh tranform kepada robot dan sizenya dalah bersesuaian dgn tapak tangan Ammar..Item ini jugak sesuai utk range umur kanak-kanak mcm Ammar dan yg penting adalah permainan ini diperbuat daripada ABS plastic yg tidak berbahaya dan mesra alam.



Ok. Itu sahaja pilihan aku untuk LAZADA 11.11 Shopping Festival kali ini. Kali ini kita kasi sama rata yg masa semua 4 beranak dapat merasai barangan diskaun yg diberikan...Janji semua pun happy.

Jadi korang semua jangan lupe alarm jam untuk bangun pkol 00.00 mlm ini utk rebut peluang diskaun menjunam yg diberikan...

SAVE THE DATE : 11.11.2018
Tepat jam 12 tghmlm ini, laju2 klik klik klik LAZADA 11.11 SHOPPING FESTIVAL ok?






End






1 comments:

Rini Ismail said...

Saya tak beli apa2 pun on the date tapi esoknya tiba2 banyak benda pulak nak beli..haiya..