Saturday, December 01, 2018

PENDING COMMENT MODERATING

As Salam

Last few days mase update blog, tergerak plk hati nk click pada option comment then option awating moderation...Terbeliak mata & terngaga jgk mulut aku tengok ade almost 160 comments yg aku x baca & tak publish...Masya Allah...Terkejut sgt nih...

Jadi laju2 la aku publish smp habis 0 dkt ruang awaiting moderation tu...Tapi yg aku pelik, semua comment tu tak sampai pada email aku...Biase ape2 comment dari anyone dkt blog, akan smp notification  dekat email yg aku dh sync dkt fon..Pelik plk tu...Huhu

Ape2 pun, alhamdulillah, semua komen2 kalian sudah berjaya aku publishkn...

Terima kasih sebab sudi jenguk2 dan tinggalkan komen walaupun blog ni bersiaran mcm chipsmore..huhu

Maaf sgt2 sebab tak alert dgn ruangan tu dan mungkin menyebabkan kome semua igt aku sengaja xmo publish komen kome..Aku buat permision on comment ni sebab ade beberapa perkara yg perlu aku tapis..Tapi tak sangka la pulak betul2 ditapis smp aku x dpt notification ttg itu...huhu..

Ape2 pun lepas ni aku akan lebih alert...


Thanks & Sorry again...jgn jemu jenguk blog meks ye..huhu





End

1 comments:

Anonymous said...

mungkin ada setting yang buat sis tak dapat noti dari email.