Friday, November 30, 2018

CERITA OFFICE

As Salam

Quick update sebelum aku join others committee utk event company annual dinner kejab lg...Huhu
Alhamdulillah, rezeki masuk kerja baru dpt join annual dinner company...Memandangkan aku ni report under HR..Maka secara tak langsung aku pun terlibat sikit sikit dlm persediaan event ni..Takde la banyak yg aku buat, setakat buat labels and a few things lain.

Mlm td bos aku whats app bgtau esok (hari ini) aku dpt kerja half day...Tapi pkol 1pm nnt aku kena ke hotel utk join the committee.
ehsan google
Tema annual dinner company malam ini....
Mujur la aku ade dress sequins dkt lengan yg dijahit 3 tahun lepas, mase dlm pantangkan Ammar..Tudung pun kebetulan ade tudung lama yg manik bunga penuh 1 kepala..Cuma kasut je aku xde yg sedia ada...Jadi aku kena fikir nk buat ape dekat kasut so that boleh jadi glitters2 jgk..Haha..

Makanya kelmarin kalo x silap, Dlm pkol 8mlm kami ke kedai ECO RM2 sebab nk beli biskut..Jadi kite cari la mane2 sticker sequin yg boleh aku amik utk add on pada kasut buat sementara waktu...Haha..Apa jadi pada kasut? Nnt lepas event aku update ye..Sebab skrg ni sticker sequins tu belum diletak lg pada kasut..Haha

Alhamdulillah sekali lagi...Huhu

Kawan2 doa2kan aku bertuah mlm ni utk menang ape2 hadiah ye...
Banyak hadiah2 menarik yg disediakan...I is tergoda..Haha



Company kome dh buat annual dinner?



End

3 comments:

PeRdU cINta said...

Wow glitter and glam...moga berezeki.

Anonymous said...

bestnya boleh sertai Annual Dinner. hehe semoga bertuah mlm ni

thisni3za said...

Terima kasih semua.. =)