Tuesday, September 03, 2019

COSPLAY AT ONE UTAMA

As Salam

Hari tu berjaya join Hata ber-cosplay dgn team TUC bersama Official Marvel Run Race Pack Collection Event.

Kali ni aku pakai costume yang sedia ada..ANCIENT ONE...Appearance kami is 2 hour include 15 minutes time off...Utk separuh masa pertama dua2 anak aku join..Masuk separuh masa kedua, Che mek takmo join..ammar plk join sekejab aje..Huhu..Budak dah penat..Mak pak jgn ditanya la..Hahaha

Event start pkol 12tghari smp pkol 2..Tak sempat pun nk berselfie bagai..Ini pun aku amik gambar dari ape yg organiser bagi...Meh layan gambo yer..
Ready for the War!!! 
Moh kite!!!!! 
Nak kemana tu Captian!!!! 
Ancient One, Doctor Strange & Doctor Strange JUNIOR!!!

Spell yang kaler orange & hijau tu, seminggu sebelum event ini aku & Hata ligat menjari bahan...Mujur le jumpe wehhhhh..Dapat la tambah aksesori kami...Huhu

Lepas event memasing dah lembik dah sebab peengjung berantur panjang nk bergambar dgn kami...Hahaha..1st time cosplay dgn crowd yang mcm ni, mmg hampir lenjun baju aku...Dia punya nervous tiap kali nk snap gmbr tu, smp tak terasa air-cond dkt shopping mall tu..Hahaha

So sesapa yang join larian dekat Putrajaya 7 September 2019 ni, Boleh la kite berjumpa disana ye..Kami punya session sebelah petang 10km punya run...


See you there...Kalo kenal tegur2 la ye..Ekekek




End

1 comments:

Mar Mansor said...

makaih... terbaiklah korang