Wednesday, September 04, 2019

SEWING PROJECT : DRESS MERDEKA

As Salam

Sejak2 dah darjah 3 ni, che mek suka plk join contest2 yg dianjurkan dekat sekolah...30hb August 2019 yang lepas, che mek join pertandingan pakaian beragam anjuran sekolah...

A week before che mek cakap nk join & REQUEST aku jahitkan dress utk dia masuk pertandingan tu...Aku udah le tengah pening nk siapkn costume orang order..sekali dia request nak dress plkkkkkk..Udah le kena buat tema merdeka..Udah kena cari kain ikut warna bendera pulakkkk...Moh le kite layankan..Bukan selalu che mek request aku jahitkan baju...Kite bagi semangat sikit pada che mek...Huhu..Utk Ammar, aku belikn tanjak aje utk sambutan hari merdeka yang sama harinya dgn che mek...
Semangat kemerdekaan!!!
Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Dress ni siap pkol 7 pagi hari kejadian...Inilah hasil idea express aku...Jadilah utk support che mek...Huhu..Cuma keputusan pertandingan aje yg belum tahu lagi...

Tak pe lahhh..menang or kalah kan adat pertandingan..Janji che mek beranikan diri utk berdiri diatas pentas...Huhu



Anak2 korang aje yg join pertandingan pakain beragam time Merdeka hari tu?



End

5 comments:

Sha Mohamed said...

Wah.. cantiknya.. kreatif..

Kak Vit said...

Cantik dan kemas!

Mar Mansor said...

cantiknya hasilnya. terpukau.

Kisah Tatie said...

wah ... cantik! tahniah ..

thisni3za said...

Terima Kasih semua.. =)