Saturday, April 04, 2020

ASSALAMUALAIKUM

As Salam

Allahu lama sgt dah tak update belog...maklum la tak dpt dating dgn laptop...Nak update dkt henfon leceh...kecik nau...Hahaha

Apa khabar semua???

Ape aktiviti korang sepanjang perintah kawalan pergerakan ni???
Ada yang work from home?
Aku punya ofis, semua staff tak dapat nak work from home sbb keje kiteorg more on SPA & LOAN..So mmg mustahil nak work from home...Kalo bersemangat sangat, sila lah bawak 20 file tebal almost 3 inci, printer, a4 paper 10 rim blk rumah...huhuhu

Walaupun aku tak work from home, tapi kerja rumah tetap berjalan mcm biase..Rutin memasak dari sekali sehari, jadi 2 kali sehari..Aku masak menu breakfast skali ke lunch...Lps tu ptg baru masak utk dinner... Kalo ade nasi lebih, pagi tu buat nasi goreng..Kalo lapar, mkn aje la ape yg ade...

Alhamdulillah, setakat ni stock masih mencukupi..Tapi masih perlu berjimat utk elak dari keluar ke kedai byk kali...Korang mcmane pulak?

Main aktiviti aku sepanjang PKP ni, is layan kerenah anak, buat aktiviti dgn anak2 & MENJAHIT..Nnt aku update lagi ye?

Korang masak menu ape utk mlm ni?
Aku tengah duk memikir lagi ni nak masak menu ape...Sepanjang dah 18 hari PKP ni, baru 3 kali cuti memasak & beli mknn dari luar...huhu





End

0 comments: