Tuesday, January 26, 2021

3 JANUARY 2021

 As Salam..

3 Jan yg lepas, my kak ipo buat majlis bertunang anak perempuannya...Buat majlis kecik2 je...SOP WEHHH..SOP...My sis in law (SIL) pun amik cathering je utk menu mkn...

Hantaran semua dh siap ...Jadi mcm xde kerja sgt la..kikiki...Makanya lps subuh pd hari majlis baru kami grk dr rumah...Smp Kajang around 8.30am...

Breakfast gitu2 je...Then pihak lelaki smp around pkol 12 Tghari kot...aku pun x sure sgt..x tgk jam...hahaha

Yang pasti sebelum majlis, mmg kami yg merasmikn mini pelamin our niece...huhu...

Alhamdulillah, majlis went well...Bile pihak lelaki dh nk balik kami pun makan...Perut dh mula lapar...Hahaha...

Tema bertunang is pink belacan...Time tu hanya Hata aje yg ada baju melayu kaler pink belacan...Itu pun baju Melayu 5 tahun lepas...Baju kami2 ni mane muat dah...Huhu..Makanya a few days before majlis, gigih aku mncari baju utk kami 3 beranak plk...Alhadulillah semua baju jmp...Aku paling suka baju aku sbb under budget...Huhu...

Aku beli dkt butik Ashura dlm aeon big wangsa maju...Kebetulan dieorg buat SALE...Smp 2 pasang aku grab..kiki

Sekeping utk kenangan...huhu

Susah weh nk dpt posing mcm ni...Both of us jenis malu sikit nk amik gmbr posing2 gini...Mase kawin dulu pun kami tolak a few pose from photographer sbb malu...Hahaha

Jgn marah naaaa...

Lps majlis kami trus blk sbb esoknya aku keje...Singgah kedai eco yg baru bukak dkt bangi..Besar jgk..Org pun bleh tahan ramainya...Korang dh pegi?

Smoga ikatan pertunangan our niece kekal hingga ke jinjang pelamin...Amin..



End.


0 comments: