Sunday, June 27, 2021

THROWBACK : EXCHANGE GIFT CUM HARI RAYA GIFT

 As Salam

A week before hari Raya aku jumpa ex ofismate...Kami jumpa dkt LRT Chan Sow Lin sajo...Nk jmp dkt Mall dh x boleh..Ini pun aku risau je ade roadblock...Mujur sgt xde sepjng perjalanan pergi & blk...Huhu

Asalnya nk jumpa asing2 je sebab aku nk amik kuih raya yg aku order dgn Yanti...Skali Mazira pun available utk join sekali..Maka aku usulkn utk kami proceed dgn exchange gift yg dh tertunda lama...Huhu..Alhamdulillah..Semua pun dh ready dgn gift masing2..Aku mmg dh beli awal2 lagi...

Kami jmp dkt LRT tu dalam pkol 12.30 tghari...Hata bwk aku smp ke sana...Lepas tu tunggu la kejab smp habis session kami...Mujur dkt LRT tu x ramai org...Huhu

Friendship since 2013...
The session..huhu
Kali ni budget besar sikit...Jadi bleh la bg hadiah mcm2...Lps tu aku mmg dh ade beli hadiah bday masing2...terima kasih ye kawan2 yg sudi layan session nih...huhu

Alhamdulillah, smp skrg pun kami masih berhubung...Sipa ade group w/app walaupun hanya 3 ketul nih je..hahaha...

Nak tau ape yg aku dpt?
korang bleh tgk dkt sini : 8 YEARS OF FRIENDSHIP
Seronok aku time bukak semua hadiah2 nih...

Tapiiiiii...
Nak dijadikan cerita, masa semua dh bersurai & masa aku nk letak hadiah dlm bonet kete, ttibe aku nmpk salah satu bungkusan hadiah dari Yanti, bukan tulis nama aku...Tapi nama MAZIRA..terus aku msg dlm group...Mujur time tu Mazira ade dkt PWTC...Jadi aku mintak Hata kesana utk tukar blk bungkusan...Haha..Hadoiiii...Kelam kabut sgt mase buat exchange tu smp trtukar bungkusan...Huhu

Alhamdulillah...Aku happy dgn hadiah2 yg aku dpt...
Bykkkkk sgt...
Tapi takde la semeriah mcm 2 tahun lepas...
Tapi 2 tahun lepas pun mcm sedih jgk sbb the next day tu permulaan arwah abah tak sihat... 😔


Harapnya aku kuat utk hadapi hari2 mendatang tanpa seorg Abah..
Rasa kosong tu sentiasa ada..




Sharing is caring



End




3 comments:

Farhana Jafri said...

bestnya dapat reunion dengan kawan. Walaupun tak ramai tapi kalau special tu memang bermakna sangat kan.

thisni3za said...

Huhu.. Alhamdulillah... Mujur ade yg nk melayan... Hahaha

unknown said...

scoliosis malaysia
sakit leher
trigger finger
sakit punggung