Saturday, June 26, 2021

TRIPOD DARI SHOPEE LAGIII

 As Salam

Masa Aidilfitri yg lepas, aku tak sengaja TERPATAHKAN tripod Hata...Huhu..

Mase tgh sibuk2 setup tmpt nk bergambar, aku terpatahkn pulak...huhu

Jadi last week baru aku sempat gantikn dgn yg lain...product sama, cuma dari kedai yg lain...Alhamdulillah, penghantaran lajuuuuu...brng pun ok..Aku selit jgk 1 fon stand utk diri sendiri...Huhu

Tripod kali ni siap ade pengukur kestabilan...Ala yg nk maku sure tripod tu betul2 ade dkt posisi yg betul..Haaaa..Gitew...Huhu

Hari tu ade beli GIMBAL..Sekali PKP...x dpt nk keluar & test sgt...Pakai jgk mase pegi Melaka hari tu...

Beli jgk ring light utk Hata guna time ade presentation...Aku pun kadang2 guna jgk utk content utube &tiktok...Tp jarang...Huhu

Ok la kan?
Ganti blk wehhhhh....Hahaha
Walaupun Hata tak kisah, sekurang-kurangnya bile nk guna tu, barang dh ada....




Sharing is caring



End


4 comments:

Mctie said...

Kita punya pun dah patah. Nak kena cari ganti ni..

thisni3za said...

Cari cari... Hahaha

as samsudin said...

Nak beli juga, boleh share link tak?

Farhana Jafri said...

sekarang tengah ramai beli gimbal kan. tengok tik tok diorang dok test gimbal, nice jugak lah video diorang even dalam rumah je