Sunday, May 26, 2024

GUDETAMA X GSC

As Salam
Siapa layan cite ni mmg kenal lacharacter yg aku sebut ni...Ini kartun kisah sebiji telur yg mencari ibunya..Aku x igt sgt cite dia ni. Tapi kalo tengok kadang2 ketawa..Kadang2 sakit hati dgn perangai character ni. Begitula hiburan buat masa ni...😁

Masa aku redeem ticket TAOL hari tu. mase beli popcorn terasa nk beli pulak tumble ni...Dieorg ade 4 design semuanya...Bleh beli individual or skali package dgn popcorn. Jarang2 ye sis nk layan merchandise dr wayang ni..Tapi kali ni rase nk beli plk. Masa marilah kita bazirkan duit sikit. Tp x membazir jgk sbb tumble tu aku guna bwk gi ofis replace tumbler yg sedia ada dah lama guna.

Timble design ini jadi pilihan aku...Kopno nk nmpkkn la movie GSC & Gudetama tu..Gitew...😁
Gudetama X GCS tumbler
Reason aku guna lambat sikit tumble ni is becoz hari tu mase bwk masuk rumah, aku letak dkt bilik..lepas tu masa angkat plastic ni straw dia jatuh. Dah la straw transparents..Mmg susah nk cari sbb masa jatuh tu x perasan jatuh dkt mane.jadi aku biarkn dulu relax2 je cari. @ ke 3 hari lepas jumpa la straw ni...Skali aku plk lupa letak tumbler ni dekat mana...Biarkan relax2 lagi...Lepas tu tny che mek ade nmpk x tumbler ni..Che mek ckp ade dkt rak TV...😁..Baru la bwk ke ofis 1 complete set.Tumble ni biasa je..Tp design dia yg menarik utk aku beli sbb dah tengok cite dia 😁

Tapi coin box mechamato tu menarik jgk kan?

Korang ade je beli ape2 koleksi dr wayang?



3 Comments:

mrhanafi said...

kalau pasar ikan...memang bau dia kuat sangat..

melekat dekat baju itu perkara pasti

LadyBird said...

anak2 memang suka cerite ni, ibu dan abi pun suka tengok juga teman anak2 tengok cerite.. sweet suara anak ayam ni..

thisni3za said...

Hanafi : Kannn..Adehhhh... =)

LB : Aih..Jadi la buat hiburan se-family =)