Friday, August 30, 2024

DAPAT GOODIE BAG DARI TONTON MACAM VIP & REDEEM AUGUST BDAY GIFT

As Salam

Masa otw nk keluar dr event hall dekat Animangaki hari tu ttibe aku ditegur oleh sorg brader nih...Dia hulur bag lepas tu suruh aku posing. Davy Jones nk posing lagu mano wehhhh...Pusing2 aje la nk bg tentacles tu terbuai2 😆. Lepas tu mane tau mase aku nk return bag tu dia ckp " itu awak punya"..Aku pun jadi dalam dua nk jawab sbb majority org dekat sana igt aku LELAKI sebab davy jones kan lelaki...Sedangkan masa beli mknn pun ade yg nk bergmbr lepas tu trdengar suara aku ckp terima kasih dieorg dah terkejut...Bg IG pun dieorg terkejut sebab nama IG cosplay ai is nama gegurl 😆. Tapi aku tetap jgk ckp terima kasih dekat brader tu ye...

Semalam baru terigt ade dapat bag tu sebab lepas event mmg brng2 cosplay letak dlm wagon. Isnin Hata kemas dia letak tempat lain. Selasa aku x sihat, Rabu asyik tido je..Jadinya mlm semalam la baru terigt nk tengok semula ada apa dlm bag ni....Ate moh le kita bukak kome..
Woven bag ini la brader tu bagi suruh aku posing
Dapat tote bag collaboration dgn duck
Gini ha dlm bag tu...
Dapat kuaci 2 packet
Dapat vicks
Dpt cebion

Banyak jgk brng2 yg ade dlm bag ni..Terima kasih la brader tonton sebab bg goodie bag ni pada davy jones 😆. Lepas tu Hata ade perasan, sape2 yg lahir bulan August, bleh gi redeem bday gift dekat kaunter  yg disediakan. Lepas dpt bag ni, kami ke kaunter tu utk redeem. Lepas Hata tunjuk IC dieorg gi tanya soalan plk kome..Ditanyanya sungai ape paling panjang dekat dunia kome..Jawab dia ape? Aku pun dh x igt Hata jawab ape..Rasenya Hata jawab sungai Amazon..Lepas tu dapat la ini :
Aku x pernah dengar nama deadorant ni....
Tapi Hata pilih utk perempuan sebab dekat rumah pun kami share je deadorant 😆

Ok la kan?
Tak dapat menang competition, dpt jgk goodie bag & bday gift kan? 😁
Mujur waktu ni Ammar x jadi beli soft toy tangan kaiju yg harga RM85 tu..Hata ganti dengan kad Roblox..😏





9 Comments:

Suria Amanda said...

Best betul laki bini ada hobby sama..suami SA? setahun kahwin ni x tau apa minat dia...hahahaha

adnil linda said...

banyak tertinggal nie...nak tengok davy jones lah kejap lagi...hihihi

Roziah @ Cie said...

Rezeki tu dapat goodies banyak pulak tu.

Mama Zharfan said...

ooo kiranya bila u pakai costumes tu, memang tak nmpk langsunglah muka u kan..so org tak tahu pun u gegirl hhehhe

mummy_ayu said...

wah..best nya dpt mcm2 goodies.. i like!!!

thisni3za said...

SA : Alhamdulillah..X pe sis.Nnt dh x PJJ nnt bleh buat aktiviti sama2 =D

Linda : kena gi tgk tu =D

Kak Cie : Kan...Alhamdulillah..x dpt yg itu ...dpt yg lain plk =D

MZ : Betul tu sis...xD

Mummy Ayu : Alhamdulillah...Sy pun suka brng2 free nih =D

uncle gedek said...

Untung la boleh share je deadorant....

Uncle tak share... Tapi uncle 'curi2' aunty punya...

hehehe

thisni3za said...

Uncle : Owhhhhh..Nnt kalo aunty tanya bleh la sy tlg jwb kan sbb ade ketiak lain yg guna deadorant aunty tu =P

fanny_dcatqueen said...

Rasanya Hatta jawab sungai nil mungkin kak. Yg terpanjang nil, kedua baru Amazon 😄. Banyaaak ya dpt goodie bags. Apalagi isinya pun banyak yg berguna pakai. Saya sukaaa goodie bag begini. Pasti terpakai soalnya.