Thursday, August 29, 2024

KU FIKIRKAN MUAT...RUPANYA....

As Salam

Hari tu tertengok plk tiktok live. Mmg dr awal berkenan dengan sling bag ni. Tapi mmg perangai aku la nk tunggu betul2 mark down pada harga mampu milik baru la kita beli 😆. Tapi nya hari tu tiktok shop tu pening kejab. Aku buat online pymnt. Rase mcm dah approved pymnt tu tp ttibe mintak byr lagi. 15 minit lepas tu aku tengok duit dlm bank masih x gerak2...jadi aku cancel order then beli sekali lagi. Tapi lepas tu tak sempat aku nk tekan online pymnt terus order placed with COD. Sudah ....Pening nk cari cash..Nk kena cash out dr ATM la plk...Tapi lepas tu aku biarkan je pymnt by COD tu. Malas dah aku nk tukar2...

3 hari lepas tu brng COD aku smp ke ofis...Smp2 tu kita letak tepi dulu...Smp rumah la baru kita bukak..Beli plk time Hata dekat Kelate hari tu..Mmg terkejut la cik awe tu bila nmpk sis pakai bag baru mase pegi amik pass participant tu 😆
Dapat tali ni ha...
Comey aje rupanya kome wehhhh
Dalamnya pun comey aje ruangnya
Lepas masukkan wallet..Mmg muat2 wallet & phone je...Cuma wallet aku panjang sikit je dari bag nih..jadi x bleh tutup. So rasa mcm bahaya jgkkn? Kalo masukkn wallet pendek lagi 1 tu ngam2 la...Kalo bag tu kedepan aje ok la kot.
Comey aje kome...
Jarang2 cheq nk jadi model brng yg cheq beli tau 😆
Kan dah cakap comey aje bag ni kome
Mujur la sling dia panjang...
So best jgk pakai bag ni sebenarnya...
Cuma kena tukar wallet.

Ok done unboxing & review brng yg aku beli...Rase mcm dah lama x beli bag secara online sebab aku lebih prefer beli secara fizikal. Tapi untuk brand ini aku rasa yakin nk beli online sebab kita dah tau brand dia kan. Ok la...Berbaloi la aku byr COD 😆

Korang selalu ke beli handbag online?




9 Comments:

Suria Amanda said...

SA suka beli fizikal kalau handbag kalau bag setakat pakai basah tu ada la beli satu dua kat TIkTok Polo Haus tu...eh lawa la bag tu...share la link...dah la waarna fav SA

Mama Zharfan said...

Cute betul sizenya tu...i selalu jer beli handbag via personal shopper..kira online jugaklah sbb order thru website/telegram jer

thisni3za said...

SA : Saya beli dekat tiktok ELLE BAGS & SCARVES Malaysia sis XD

MZ : Mmg cute =D...Dulu ade la sekali beli pouch bag dkt PS kak ipar =D

Farrah MF said...

Cantiknya beg. Comel dan kiut je saiznya 😊

Ezna Khalili said...

Beg terbaru pun beli online je. Comel begnya tu tapi nak kena berhati2 kalau beg duit tu terkeluar. Org dok perati kita tak nampak. Moga baik2 ajer.

adnil linda said...

comel je gitu...helok kalau nak kurangkan barang dalam beg...hihihi

mummy_ayu said...

cute..color nya pun menariks!! kena beli wallet baru plak.. he he..

thisni3za said...

Farah : Mmg comey betul bagnya =D

Ezna : betul..Kena pakai wallet yg kecik baru ok ni

Linda : kan..kalo besar makin brtambah brng dlmnya =D

Mummy Ayu : Jgn hasut kak...XD

fanny_dcatqueen said...

Aisssh imut-imut sangaat bag itu yaaa 😄😄. Tapi maniiis lah. Warna dia sukaaa, blue campur kuning. Saya ada juga tas mungil begini, langsung dompet panjang tak masuk 🤣. Memang mau tak mau ganti dompet jadinya