Monday, September 02, 2024

UNBOXING HADIAH BIRTHDAY

As Salam

Hari tu lepas blk dr amik participant pass dekat Animangaki, kami dinner dekat Rot Thai. Itu tempat yg Ammar pilih utk celebrate belated bday dia.  Kami x beli kek sebab x sempat. So kami layan jer...Lepas makan, blk then waktu tu kita bg la hadiah utk Hata...Aku x wrap pun..Just masuk dlm kotak..Dalam kotak letak kain glitter utk cover brng...😆

Bagi pun waktu memasing tengah nk get ready mandi sebab yg dh selesainya aku sorg je..Aku nk tido dah waktu tu..mata dah berat..X bleh tunggu dah...Bantal tu duk melambai dr smp rumah lagi 😆

Birthday Present

Inilah yg aku bg..Semua boleh guna...harga pun semua yg aku mampu...Bukan luar kemampuan...Kalo over the budget mmg aku x layan nk belikn 😆. Stokin tu aku sengaja beli sbb Hata suka jgk cerita one piece ni. Kebetulan masa beli stokin kuromi ade sekali stokin ni..Jadi kita belikn la sekali.

Hari tu masa pegi machine fair dia mcm berkenan dgn wireless charger tu. Jadi kita belikn la senyap2..Earbud tu plk dia mmg xde. Hata amik aku punya erabud kuromi pakai dekat ofis sbb dia xmo pakai headphone yg ade dekat rumah. Dia ckp besar sgt. Nnt x dgr waktu bos panggil. Jadi kita tunggu la waktu sale utk beli. 😆. Aku plan nk beli model lagi 1..Tp tunggu punya tunggu SALE utk earbud tu x muncul2..Maka kita beli aje la yg ada ni...

Alhamdulillah semua yg aku beli berfungsi. Earbud tu paling puas hati beli sbb waktu test, Hata bercakap guna earbud ni tapi tahap clear suara tu mcm brcakap dr telefon mcm biasa. Mcmane la kalo beli yg airpod kan? Tapi aku belum level mampu belikn dia airpod lagi...😆

Ok..Ini je cerita hari ni...Hari sabtu pagi kami pegi beli gorcery..L:epas tu dlm pkol 4pm ke Kajang ber tea-time dgn kak ipar & abg ipar aku yg turun KL kejab. Malam pkol 9.30am blk rumah.




9 Comments:

Mama Zharfan said...

epi besday to ur hubby. anyway wireless charger tu nampak mcm besh la...tak pernah beli lg yg jenis gini

mummy_ayu said...

semua hadiah yg sgt useful.. i like!!

Ezna Khalili said...

Happy birthday buat suami ya. Moga panjang umur dan murah rezeki.

thisni3za said...

MZ : Thx sis..Magnet Charger connector dia strong jgk sis...

Mummy Ayu : Kan..Harap2 brng2 ni berguna la utk dia =D

Ezna : Thx sis..Amin

uncle gedek said...

Pibeday Hata! Terus rokenrol!

Wak Lat said...

hepi besday TT., hehe

thisni3za said...

Uncle : Thx uncle...Jgn lupa lampu kelip2 =P

Wak Lat : Thx ya =D

Suria Amanda said...

Seronok la Hata dapat hadiah...hehehe...

thisni3za said...

SA : Iye sis..Berlagak dia berckp dgn earbud tp kualiti mcm bercakap dgn fon mcm biasa XD