Sunday, September 01, 2024

JAJAN SUSAH NAK JUMPA

As Salam

Aku mula kenal jajan ni masa salah sorg ofismate bagi aku rasa 1 batang. Lepas tu rasa sedap plk sebab cukup berasa ajinomoto & perasa ayam dia..Dah lama x makan jajan at this age 😆.Bila dah sekali makan mmg akan rasa nk makan lagi & nk buat stock kalo ttibe waktu lepas lunch nk kudap2 kan?

Mmg susah nk cari stock ni ye kome. Hari tu pernah sekali je aku jumpa..Itu pun dekat kedai ECO wakaf che yeh kelantan tu kome. Terus grab 2 packet 😆
Jajan Corn Stick
Gini dalam dia kome

Ini hari khamis hari tu ofismate ni tunjuk dia jumpa jajan ni dekat kedai mana ntah..Terus dia grab 4 packet. Aku beli la sepeket dari dia buat kudap2 dekat ofis nnt. Ini kalo bwk blk rumah mau sekali dua hadap je dah licin 😆

Ada lagi satu jajan yg aku suka adalah kepok jagung yg bentuk dia mcm jajan dekat atas tu..Tp kontot2..Manis..itu pun layan jgk tu 😆

Korang ade ke suka jajan mcm ni?




7 Comments:

Warisan Petani said...

Pernah makan juga jajan ni
Tapi perisa dia kuat sangat

Mama Zharfan said...

pernah lah mkn jajan gini heheh tapi tak de lah beria suka tp kalau aad dpn mata, i mkn jer!

thisni3za said...

WP : Betul...Perisa dia kuat..Sbb tu jarang bwk blk rumah bg kids mkn =D

MZ : Betull.Kalo ade depan mata kita makan jer...Bukan selalu dpt jmp kan? =D

Farrah MF said...

Jajan ni memang addictive… sebab rangup dan sedap. 😁

thisni3za said...

Farrah : betul tu sis..Bahaya sbnrnya utk umur2 kita ni..tapi nk jgk mkn =D

Suria Amanda said...

Jajan ni sedpa tapi memang betul susah nak jumpaaaaa

thisni3za said...

SA : Kan...Susah nk jumpa ni =D