Sunday, October 20, 2024

IKAN SIAKAP DAN KUAH SAJA

As Salam

Hari apa aku dah tak igt tapi hari tu aku ajak Hata gi makan dekat kedai tepi fiske AU2 tu. Waktu ni level lapar dia bleh tahan weh..jadi mmg tengok menu tu rasa nk order macam2..jadi mmg macam yang aku & Hata order malam tu...
Roti Kukus Sangkaya...
Tapi Hata cakap Kaya dia x bleh challenge kaya dkt kedai Barakah
Oyster Mushroom masak sos tiram...Layan
Sup daging utk Ammar...
Mihun tomyam utk che mek...
She said sedap...
Aku rasa pun sedap...
Kerang rebus byk ni RM10 ke RM15...
Skrg kerang dah mahal sgt rasenya 😆
Ikan siakap...
Aku x igt ini masak ape...
3 rasa / masak pedas...
Tapi hanya ikan & Kuah semata lepas tu sayur salad sehelai dua 😆
Tapi rasa dia ok je..Bleh makan 😁

Kalo mkn2 mcm ni aku lebih suka ke kedai makan nama barakah dekat blkg AEON Mall AU2 tu. Tapi san susah nk dpt parking sbb byk kedai kan...

Korang suka pegi kedai tomyam?


 

0 Comments: