As Salam
Tengah blogwalking sambil tengok final Big Stage Rocketfuel...
Nampak segmen ni dalam blog ejulz.
Moh le kita join ramai-ramai ye...
Syarat pun as simple as ABC aje kome.
Oh ya..Esok keje...😆
Final Big Stage Rocketfuel ni habis jam 12:00 malam.
Cie pun join.
ReplyDeletesalam perkenalan dari segmen yang sama https://blogkatalora.blogspot.com/2026/08/segmen-mencari-bloglist-2026-oleh-ejulz.html
ReplyDeleteBelum join lagi
ReplyDeletenama ku diseru... weekend hari tu malas sungguh..buka je blog tu...tapi malas nak buat apa2.. hahaha
ReplyDeleteSelamat bersegmen. Semoga berjaya dapat masuk bloglist penganjur.
ReplyDeleteSemoga beruntung nanti terpilih Nieza 🎉🎉🎉. Saya sukaaa juga baca blog ejulz.cerita dia bagus2 kan
ReplyDeleteTerima kasih sudi join.. Done update bloglist..
ReplyDeleteThx =)
Deletenanti Kak SA join ye...
ReplyDeletebagus nieza join segmen gini. boleh tmbh kenalan blog
ReplyDeletesalam datang dari segmen yang sama... Cik Ash hadir..
ReplyDeleteThx..=D
DeleteSemuga berjaya
ReplyDelete