Wednesday, July 24, 2013

Ramadhan #14 : Iftar @ Hotel Intercontinental KL

As salam

entry : Bos belanja Lagi

Smlm aku dpt email btau tmpt btbuka puasa anjuran opis..whole opis pegi..kelmarin ade dh buat reservation cume xtau kat mane jer...

Smlm lps keje aku x terus pegi...aku g lrt sri rampai tggu my Qaisara & Hata dekat sane then kami ke Hotel sekali..pkol 6:15pm dh smp opis semula..merayap meneman Hata ke "Bank" di Ampang Park..pkol 6:50pm blk semula ke Hotel..lepak kat tepi lobby..pkol 7pm masuk tmpt brbuka...

Layan Gambo yer...huhu
Giant PRAWN & OYSTER....
Crabs....
Makanan & Pemanis Mulut..
Sushi..Kuih & Bread
Mknn yg aku ambik...
** Aku nie udah le x pernah mkn Abalone..sekali mkn..Ya Allah..rase mkn sotong mentah...haha
Nk muntah aku...kiki
2nd round Meal...
Rojak & Sotong kangkung is the BEST...huhu
My Qaisara...
Alhamdulillah demam dh ok...
Mkn pun boleh tahan byk...
 
Kami...huhu
My Opismate.... 
Lagi My Opismate....
 
Ini My Big-Big-Big Bos...huhu

Alhamdulillah puas hati mkn dekat sini..even ade yg ckp x sedap...tp pd aku mane ade tmpt yg semuanya sedap...mmg akan adee yg terlepas rase...tp tu dekat tekak kite..tekak org lain kite mane tau kan?haha

Yang paling aku suka is their PRAWN,  Ayam madu , Rojak buah & sotong kangkung..sodap...Lauk yg berat pun ade jgk..tp aku x smpt nk snap..huhu

Pkol 9.20pm kami dh berangkat blk..b4 balik bergambo..(mcmkn kat opis x jmp dah)..haha Mak-Mak & Gurls2 aje ok...kiki

Smp umah dlm 10.30pm sbb benti kat petron isi minyak...
Smp aje umah buat ape yg patut & aku & my Qaisara...Zzzzz...

Pkol 2:30am bgn buatkn susu my Qaisara..tetibe nmpk Hata tido dekat hall dgn ber-t'shirt & brtuala je..(eheh)..terus kejutkn & tny ape kes???..rupe2nya member dh 5X muntah & cherry berry...aku x sure food poisining sbb mkn smlm or bercampur..tp aku rase brcampur sbb smlm mmg Hata mkn sikit jer...Hata mnt aku amik mknn..X lalu nk jln katenyer...

Pagi ni pun actually Hata look weak..tp digagah jgk keje..kebetulan his bos asked him to go to TTDI..Kalo x lalu sgt req work from home aje la...


Hari ini igt nk masak ikan kembung gulai tempoyak...
Kesampaian ke idak..huhu


end

0 comments: