Tuesday, August 05, 2014

Terjebak dengan EVENT pulak!!!

As Salam

Entry : Terjebak...

Semalam, mase dalam kete otw nk blk KL, my opismate btau yg hari ini (SELASA) aku kene join dieorg g site visit dekat KL Sentral..Memula aku igt dieorg memain sajo...Sekali mek tu kol tuk confirmation..terus lari lintang pukang penat aku..Nervous plk yg berlari dekat aku..Haha..

Aku mane pernah g site visit ni...Title aku bukan beso pun dekat cmpny ni nak keje join dieorg sekali...Tapi bile dh tau cerita A-Z, REDHA aje la...haha

Makanya, Meeting patutnya pkol 10am...Tapi pkol 9am aku dh terpacak dekat KL Sentral...Makanya, berkelana aku aku sorang2 dalam KL Sentral tu sementara menunggu yg lain smp..
Isi perut dengan meal ini dulu...

Pkol 9.50am aku gerak ke tempat yg dituju...
Dalam sejam dekat sane, kami turun lunch dekat SR & aku amik meal ini : 
Mozarella Baked Fish...

Pkol 12++ g singgah FLORISTIKA pulak utk cari fresh flower utk corsage..Alhamdulillah jumpa..even kene pusing 3 kali utk cari parking & menapak ke sana..haha

Tetibe je terjebak utk jadi 1 of the committee utk event opis kali ni..

Event ape?
Dekat mane?

Nanti2 la aku cite ye...
Aku jadi tukang deco-deco je...
Pegi tadi pun utk tgk tempat & tgk ape deco yg aku boleh tolong...huhu



Harap2 plan & idea aku kali ni menjadi..hoho
End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

mesti cantik kalau u yang deco babe...

thisni3za said...

Farah : Saya deco utk suka-suka jer..huhu