Monday, October 08, 2018

SALTED CARAMEL SUNDAE

As Salam

Hari ape dah x igt...Blk kerja Hata ajak pegi mkn luar dgn dpt berita gembira..Ape beritanya? Dah ready nnt aku cerita ok...Yg pasti bukan berita gembira ahli keluarga bakal bertambah...Haha... Lepas dinner, Hata tetibe ajak mkn dkt Mc.Donald...Teringin nk mkn aiskrim katenye..Che mek plk tetibe mintak ayam mc.D...yg spicy...Pedas2 pun layan aje che mek ni...

Maka aku mintak aiskrim sundae strawberry ..Hata amik aiskrim sundae salted caramel & caramel salted choco pie jugak...Then che mek amik set ayam goreng mc.D

Set ayam goreng mc.D & strawberry sundae aku memang tak dpt dinafikan sedapnya...Cuma perisa baru ni aje yg x berapa in dgn tekak Hata & aku...Caramel Salted Sundae ni, aiskrim dia rase mocha / nescafe...Aku x rase sedapnya...Yg caramel salted choco pie tu pun x in jgk dgn tekak aku...Last2 aku amik inti pie cicah dgn fries sebagai usaha nk mengabihkan mknn yg dh dibeli dari membazir x dimakan...

Mgkn pd org lain flavor baru ni mmg sedap..Tp tidak pd aku...Aku lebih suka apple pie...Huhu...Strawberry & chocolate sundae mmg layan...Sekali sekala mkn sini boleh la...kalo selalu2, boleh mkn bubur nasi tiap2 hujung bulan...Haha


Korang dh try?
Sharing is caring...



End

1 comments:

Shafyqah Azahar said...

tak try lagi, susah beno nak jumpa jalan ke mcd haha


jemput join ga sha ; http://www.shfyqhazhr.com/2018/10/giveaway-planner-2019-by-shfyqhazhrcom.html