Tuesday, May 14, 2019

DOUBLE BIRTHDAY PARTY

As Salam

Aku dh x igt event ni bile punya hari..Yg pasti hari Sabtu & Ahad...Dua2 attent birthday party..Mujur la dua2 pun dekat sgt dkt rumah..1 event hari Sabtu buat dkt Petak Event - PV128...1 lg event dkt Kidzone Melawati Mall..

Meh layan gambar..
Event Hari Sabtu...With my ex-ofismate...Kenyang kami mkn mcm2...Anak2 pun happy dpt main & dpt goodie bag..huhu
Theme The Lion King.. 
Cookies... 
Cupcake..

Event start pkol 2.30ptg...lepas event blk rumah jgk la sbb anak2 x tido siang lg kan..Tp time blk hujan lebat sgt..Huhu..Thanks sudi jemput walaupun dah setahun setengah x jumpa..Huhu

Hari Ahad event dkt sebelah rumah..Hahaha..Melawati Mall tu kalo dr rumah mmg nmpk dekat sgt..5 minit je nk kesana...xde byk gmbr yg diambik sbb anak2 aku sibuk nk main dkt playground...Smp time nk mkn pun kena panggil..Huhu
With tuan rumah...Berkawan since year 2000...19 yeras old of friendship...Sama2 belajar mcm2..Since zaman aku bercinta dgn Hata & dia bercinta dgn husband dia pun kami sekali jgk..huhu

Seronok jgk anak2 aku dkt event ni sbb time clown dtg, ade bg gift bayblade if dpt join the game...Ammar dr seorg yg agak pemalu nk join game, terus jadi berani bile tgk kakak dpt jwb quiz & dpt bayblade...Hahaha...

Mcm biase, lepas event mmg blk rumah aje la...Aku pun penat jgk melayan anak2 nih..Hahaha..




Next story???




End

0 comments: