Wednesday, February 03, 2021

PJ COLLECTOR MARKET

 As Salam

Hari tu Hata pegi event diatas ...Memula aku takmo pegi...Tapi Hata ajak jugak sbb nk support kawan2 katanya...Ok la kita follow jgk la...Kita faham situasi skrg...Tak semua tenang nk hadapi kegawatan mcm skrg ni... Kita tolong la support mane yang mampu...

Dalam tu kami hanya belanja Ammar beli jam yo-kai watch...Well function..Harga berpatutan..Seronok sgt Ammar dapat beli jam tu..Sbb hari2 duk tngk cite tu kan..Adoiiii..Aku pun x paham cite tu..kadang2 tengok tu tp x paam sgt jgk...Huhu

Suasa dekat sana mmg dh tak sama mcm suasana event2 sebelum ni...Of coz its becoz of PKP..Kalo sblm ade covid 19 ni..Event ni mmg MERIAH...Rindu suasana sebelum ade covid kan?...Walau dah setahun hidup dikelilingi Covid 19, terasa lama sgt...

Tapi kita mesti think positive...Ade org sbb PKP & so on, dia dpt muhasabah diri, dia dpt khatam al-quran, dia dpt taufiq & hidayah...Walau aku kehilangan cinta pertama aku... 😢..Walau ada yg kena buang kerja, kena tindas...Semua tu dugaan..Mgkn sbb kita mula mnjauh dgn dia...

Ok..meh layan video aku mase jalan2 dgn dlm Collector Market nih...

Sebelum beli jam yo-kai watch Ammar kami makan dkt thai streat ...Kali ni kami mkn simple2 je sbb masih kenyang, tapi nk mkn...Huhu...

Thai Streat Drinks
Coklat, ice tea, caffe yen...

Lepas beli Jam Ammar, kami pun blk..Blk rumah trus mandi & selesaikan apa yang patut...

Jangan risau..kami mmg sentiasa ikut SOP..Berjalan ni nk bg kids release their mind kejab sbb duk rumah je..Paling jauh pun pegi taska / tadika... Huhu..



End

0 comments: