Tuesday, February 02, 2021

WIRELESS KEYBOARD & MOUSE

 As Salam

Alhamdulillah, aku dh dpt gadget aku sendiri utk sambung blk dunia blogging...Last few years brp entry je aku dpt update..How is miss my blogging activity mcm sebelum2 ni...

Aku pilih tablet is becos aku masih belum mampu nk beli laptop...Tablet bole dpt less than RM1K..kalo laptop budget sure RM1.3K...Aku bukan xmo beli laptop yg refurbished..Tapi aku dh serik...Sapa baca entry2 aku sebelum ni tau la ape yg dh aku hadap...Jadi aku decide once dh cukup budget utk gadget, kita Onzzzz...😁

Memandangkan tablet ni boleh connect dgn wireless keyboard & mouse, maka gigih aku mencari add on item utk tablet aku nih...Huhu...Bile dh check out, maka bersabar pulak aku tunggu parcel sampai..Aku buat alamat rumah je..Sbb courier svc skrg ni weekend pun dieorg jalan...ofis meks weekend tutup...

Alhamdulillah, tak sampai 5 hari tunggu item pun sampai...Mek kan purple lover...So haruslah mek pilih purple... 😊

Purple wireless keyboard..
Harap2 lepas ni meks boleh trus berblogging...Harap masih ade reader yg sudi jln2 dlm blog yg baru bangun dr tido ni..Huhu..

Skrg tgh tunggu casing..Aku bargain harga tablet ni pada harga paling murah...Tapi aku x dpt la free gift..Aku tak kesah pun sebab kalo beli online rege lg dpt jimat byk..So ape ade hal kalo x dpt free gift kalo ko bleh guna duit beza harga tu utk add on brng yg ko perlukn? Siap ade balance lagi...Huhu...Cuma ikut nasib..Doa2 la kita bernasib baik bila beli gadget online nih..Huhu

Anak ade gadget..Si ibu pun xmo kalah...Tapi ibu guna duit sndiri..Jenuh jgk nk istiqomah menabung demi sebiji tablet..Huhu..Si anak je ayah belanja...Kikiki...




End




5 comments:

fizalinolie said...

Selamat kembali menulis sis. Lama tak jengok sini. Cantik pulak keyboard tu. Apa pun medium yang kita guna janji boleh update blog.

Fiza pun kekadang guna tab Juga update blog. 🙂

Shafyqah Azahar said...

ala ala kita pulak teringin nak macam tu hahah macam senang je nak angkut mana mana

thisni3za said...
This comment has been removed by the author.
thisni3za said...

Hahaha.. Kan..

thisni3za said...

Huhuhu... Thank you