Saturday, June 29, 2024

DIA DAH MINTAK GANTI NI SOBAT =P

As Salam
Baru je hari tu cerita ttg kasut aku kan? Semalam pegi keje mase nk pakai kasut tu ttibe nmpk lobangnya makin merebak kome.. Susah hati teman nengoknya 😁. Tak pelah..AKu cuba utk bertahan biar betul2 smp dah koyak nmpk stokin baru tukar kot . Tak pun kita tukar la mase nk pegi company trip nnt 😬
Nampak kecik & sikit...
Tp sebenarnya dah nmpk layer dalam & terkopek smp ke getah kuning tu..

Sebelah kiri kasut ni masih elok. Sebab tu aku sayang nk tukar sebab masih selesa dipakai. Aku dah xde kasut lain. Selain dr kasut ni. Nk gi jogging pakai kasut ni, nk gi main badminton pakai kasut ni, nk gi jalan2 jauh pakai kasut ni..Nk naik motor ke LRT pun aku lenjan kasut ni jgk..Rase berbaloi la 2 tahun pakai. 😆

Aku actually sgt suka dgn fesyen kasut gini 
Hiking Sandal
Sebab kasut ni breathable . Aku pernah ade sepasang kasut ni. Mmg pakai smp tapak dia dah haus..Mmg hukum buang je waktu tu 😁. Lepas tu dah x jmp dah fesyen yg aku berkenan...Ni nnt nk kena cari semula ni =D


Korang mcmane plk?










5 Comments:

LadyBird said...

meh sini ldy tolong jahitkan.. teringat zaman sekolah dlu.. jahitkan sendiri kasut sekolah yg terkopak.. nak mintak ayh belikan mmg xkanlah.. sebab tahu ayh bukan ade duit.. sian ayh...

Abam Kie said...

jika dah koyak baik aje dibuang untuk digantikan dgn yg baharu shj.

Hanamiko Sakura said...

minat dengan hiking sandal tu.. tapi buat masa sekarang memang setia dengan kasut copy ori crocs 😆

thisni3za said...

LB : Wah..Hebat sis bleh jahit kasut =)

Abam Kie : Aihhh..Sayang kasut ni..Selesa dipakai.. =D

Hanamiko : Kan?? Sandal hiking tu..Aihhh...=D

Suria Amanda said...

Kalau SA, hantar kat tukang ni..syg plak...hehehe...sejenis yang pakai kasut sampai betul2 lunyai baru beli lain..hahaha