Sunday, June 30, 2024

MABUK

As Salam

Sejak2 dah pandai tengok tiktok live ni mmg mcm2 benda aku teracun kome..Hari tu teracun beli keyboard. Kali ni teracun termabuk semua ada dgn tudung bawal pulak. Semenjak dua ni...Sejak2 dah jmp tudung bawal yg senang nk dibentuk, makin asyikkkkkkkkk plk aku membeli tudung baru. Kali ni dah 3 kali aku beli tudung bawal secara online. Sekali dgn shopee, 2x dekat tiktok live. Baru2 ni mabuk tengok live tudung dady. Dia buat clearance gamaknya..Smp rege jatuh RM5 je sehelai utk selected design.
Sedap pakai & paling penting senang dibentuk

Bukan itu aje yg aku ralit tengok dkt tiktok live ni ye...Menda ini pun sama jgk..Mmg dah lama teringin nk beli..Tapi x terbeli2..Ade masa tu tengah layan tt. Lalu plk live jual ini..Terus order 2 box...
1 box kecik je..Tapi ....
1 box dpt random dalam 65 sachets...

Dalam 1 box dapat dlm 65 sachets & ada dalam 5 jenis sleeping mask. Nmpk je kecik..Tapi 1 sachets dalam buat dlm 3-4 layer..Mcm aku ..Aku buat 1 layer ye..Share dgn che mek..Esok mlm pakai yg sama. Aku dah try sachet black & gold tu..Fr far xde lg naik jerawat kecik2. Bangun pagi lepas cuci muka terasa licin jgk la kulit muka tu 😉

Aku beli ni sbb hari tu mase dkt Kajang anak sedara pakai benda ni. Bila ditanya dia ckp benda ni sesuai dgn kulit dia. Jadi kita try la..Ade lebih ni xde..nnt blk kg bleh share dgn kakak2 aku 😆. Mcm cookies dr Jajan Viral tu la..Bleh plk kak yong aku nak jgk..Mujur la dh ada plan nk blk kg 2 mggu lg..Jadi bleh la aku belikn & bwk blk kg.

Korang plk mcmane?
Ade same mcm aku? 😆






7 Comments:

Roziah @ Cie said...

Murahnya tudung tu memang boleh grab banyak2 la.

sophea ◇ said...

samaaa paling suka trend sekarang , bawal bunga bunga . padahal selalu pakai shawl je tapi bawal dia murah n cantik

ezy.fia said...

haha.. bahaya woo tgk live tiktok..
duk scroll2 tiktok pon bahaya..
sedar2 duit abis dlm akaun..

tudung dady tu pon byk gak sy beli aritu.. mmg best pakai..
dh la murah.. maunya xteracun beli byk..
kehkeh

LadyBird said...

stop tgk tiktik ngn shoppe.. hihi.. ldy pun seringkali terbeli di tiktok.. lps sampai x puas hati menyesal seminggu lps tu beli lagi :P..

thisni3za said...

Kak Cie : Murah & kualiti bleh tahan.>Senang nk bentuk =D

Sophea : Kan...Sy pun sblm ni playing with shawl & platted shawl je...

Ezy.fia : betul tu..Bahaya...=D

Suria Amanda said...

Sama la...SA pun sejenis cepat terjebak..especially tudung kat Tik Tok...

thisni3za said...

SA : Kita dlm bahaya ni sis..Bahaya TIktok =D