Monday, September 09, 2024

NAK CARI JEANS TAPI TER-SURVEY BACKPACK PULAK

As Salam

Hari Jumaat masuk ofis tengok ade bag ini dekat kerusi kerja.
Thx to akak admin yg pencen bagi setiap satu utk kami 1 ofis 😆

Hari Jumaat tu jgk..Hata htr aku ke LRT & terus ke Kemaman. Blk keje aku kena la blk dgn cab ke rumah. Dr dlm cab aku kol rumah tny anak2 nk mkn ape utk dinner. Lepas tu aku ajak ke AEON Alpha Angle sebab aku nk cari seluar jeans. Jadi aku mintak drive teksi tu htr aku ke rumah, pick up anak2 & htr kami ke AEON Alpha Angle. Cost dalam RM13 aje kot. Ok la kan..Same je kalo aku amik 2 kereta. Mujurla pakcik teksi tu nk.

Smp dekat AEON kami pegi mkn dulu dekat food court. Che mek mintak laksa, Ammar mkn nasi lemak & aku mkn sushi je. Lepas tu berjalan lah kami ke dlm aeon tu mencari seluar jeans aku..Aku syak brand GOGGLES ni mmg dh xde dekat AEON lah...Sebab dah 2 AEON aku pegi mmg x jmp langsung brand ini. Dekat Giant ade. Tapi waktu tu aku x tengok dekat seluar. Aku tengok baju je.
Update si ayah ckp kami dh dlm cab ke AEON Alpha Angle..
Ammar tu mmg x tukar baju sekolah agama dah..
Blk nnt la baru mandi semua 😆
Mereka "cukai" ibu mereka dgn benda yg dekat kepala & tangan Ammar tu...
Nk buat ape pun aku x sure la wehhhhh...
Lambertttt la nk gi genting...
Tunggu Lepas ibu blk dr Company trip baru bleh plan semula 😁
Tetibe plk tersurvey backpack ini
Ehhh..Ini pun cantik kome...
Tapi aku tak beli lagi..
Survey itu penting ye supaya bleh grab yg betul2 puas hati 😆

Pkol 7.45pm dah blk rumah dah..Sempat la selesaikn apa yg patut. Pkol 11pm semua aku seru utk tido sebab esok pagi nk kena gi sekolah agama Ammar plk utk report card day.

Sabtu pagi tu aku & Ammar naik motor ke Sekolah agama dia seberang taman rumah aku ni je 😀
Byk main dekat school ni..kena improve byk lagi 😁

Blk tu aku bungkuskn mknn dekat 7e je sebab dekat mamak xde ruang kosong utk parking motor. Kebetulan plk blk tu Ammar nk slurppy. jadi berenti depan 7e, beli slurppy 3, onigiri utk Ammar & 2 pau utk aku. Che mek ckp dia nk masak maggi je..ikut lah...Blk tu aku start buat alteration sikit. Lepas tu masak KARI ayam pulakkkk..Kari wehhh Kari !!!!😆..Lepas tu sambal hijau ayam goreng. 

Pkol 12.30tghari Hata kol ckp dah dekat highway otw blk dah..Terkejut cheq..Alhamdulillah keje dia dpt siap awal. Pkol 5pm jgk Hata baru smp rumah sebab mase OTW tu hujan lebat, kereta slow & ade accident jgk...4 wheel berpusing smp mengadap jln mcm lawan arus gitu.

Lepas maghrib Hata ajak ke mall dekat danau kota tu..Nama baru aku x igt..Tapi nama lama dia adalah KL Festival City. Kami pegi parkson cari seluar jeans aku..Alhamdulillah jmp seluar jeans Goggles yg aku nak. Lepas tu jmp plk seluar jean warna moon black / blue moon..Gitew la kot..Cantik wehhh..Tak pasal2 grab jgk 😆. Ok..Cukup dah 2 helai jeans baru...
Nice 💖

Lepas aku dah puas hati dapat beli seluar jeans baru, moh le kita makan..Dlm mall tu x byk choice utk kami..Jadi kami pilih A&W...
Amik burger double beef mushroom blackpepper.
Sedap jgk 😁

Lepas makan tu blk la kome sebab hujan. Lagipun waktu tu dah pkol 9.30pm. Ahad ade aktiviti lain plk 😁












8 Comments:

Suria Amanda said...

Lamanya x makan kat A&W...

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Cantik design toteback tue . Amboi sempat lagi survey-survey backpack ..tapi CCL berkenan backpack ada dua line di tengah tu cantik juga . Ok laa kan survey-surveyada bajet lebih boleh la beli ..sebab dah niat nak beli jeans kan

mummy_ayu said...

Aeon Alpha Angle..port MA dating2 dulu tu

Mama Zharfan said...

full day well spent tu kiranya

uncle gedek said...

Beg Jeep tu cantik la... cepat sambar!

thisni3za said...

SA : Kena pegi nnt tu sis =D

CCL :Kan...Menarik jgk design tu sbnrnya =D

MA : Wahhhh..mengimbau ke tu =D

MZ : Kan...=D

Uncle : Sabar...Blk dr Melaka nnt kita tgk vibe nk membeli tu ade lg ke tak..Tp yg jeep tu mmg cantik kan =D

Ana Jingga said...

cantik bagpack hitam putih tu , berkenan kak ana tengok :)

thisni3za said...

Ramai yg berkenan dgn bag tu sis =D