Friday, October 10, 2014

Birthday Qaisara...

As Salam

Aku update gambo ape yg ada dulu la ek..nak tggu gambo de adik ipar xtau bile boleh dpt..haha

Alhamdulillah majlis berjalan lancar walaupun kite mmg kena siap sedia EXPECT the UNEXPECTED. Even though makanan ada lebih..At least ade jgk yg dtg utk makan..haha

Jom layan..
Excited pergi Sayang-You beli paper bag, riben & paper nih..hoho
Mashmallow... 
Aku letak dalam bekas ini jer...
Bekas ni dh sedia ada...huhu 
Isi yang SIMPLE..hoho
Hasilnyaaa...
Semangat je aku g KAISON membeli pengepit & ladybird yg comel2 tuh..hoho
Siap ada balance yg boleh aku carry fwdkn ke bday che mek dkt taska nnt..huhu 
Get ready..
OOTD che mek : Hasil redeem voucher SOGO..haha
OOTD aku : Baju, Dapat voucher dari Zalora ..Alhamdulillah sampai ON TIME, tudung..Ermmm......kiki 
Yeay!!!!
Dah siap!!!
Tggu mase je nak potong cake.. 
Selamat Hari Lahir Anakku Qaisara..
Ibu & Ayah love you so much..
Semoga mnjadi anak yang solehah..
Ikut perintah Allah, Tinggalkan laranganNya...
Amin 
Bday boy!!!
Hafiy... 
Bergambo dgn bday gurl..kiki 

Menu hari itu...
Macaroni goreng...
Popiah goreng..
Agar2 sirap..
Bubur jagung...
Nasi lemak ayam berempah..huhu

In Shaa Allah, ada rezeki lebih, end of this month or awal bulan depan aku akan buat dkt taska plk...Rasenya dah 30% brng2 yg nk dimuatkan dalam goodie bag dh siap aku beli..huhu




End

3 comments:

mila said...

amboi siap 2x sambut.hehe

Asha Lya said...

Moga qaisara jdi ank yg solehah buat ibu ayah

Mar Mansor said...

Amboi seronoknye qaisara..meriah majlis tu..jari jemari tu lembut,..kretif..