Friday, April 10, 2015

Hentak kepala dekat keyboard

As Salam

This week ke-se-tress-an yg agak mencanak dgn PC opis aku...

Internetnye...Ya...Salammmmmm....
Macam bangun tidur 15 minit..Lepas tu tidur 30 minit...
Dalam sehari, TAK KURANG 5 kali aku panggil bdk IT utk check connection..
Ini connection tgh OK...Terjaga dari tidur..
Cuba 15 minit nnt...Tidur MATI terus...

Aku rase mcm nk hentak je Monitor or CPU nih..Hahaha...
Bile dh down...Aku mula la guna gadget..
Tapi.....Bile guna gadget, kepala ni idak le memandang ke depan..Harus la mcm aku nk menyembah keyboard..( sebab gadget aku sorok dkt drawer keyboard..haha)

Sabar Niza...Sabar....
Aku dh panggil bdk IT tadi...
Setengah jam die godek2 PC aku...

Harap2 lepas ni & hari2 mndatang line dh ok...
Kalo x ok jgk..
Aku jmp terus HEAD IT mintak tukar CPU..kiki





End

1 comments:

Asha Lya said...

Memg nak kna tukar CPU baru tu hihi