Monday, March 30, 2015

Cotton Project Kembali!!!!!

As Salam

Bile mesin jahit dah keluar dari SIMPANAN, makanya semangat nak mnjahit tu mula la mcm berkobar2..haha

Ahad, gi kedai kain seberang Selayang Mall..Igt nk repeat beli kain cotton yg aku beli dulu..malangnya udah xde..HAMPA..

Maknya hari ni berlari kejab ke Masjid India mncari kain..Alhamdulillah JUMPA!!!..SUKA!!..SUKA!!..SUKA!!.. Dari yg mampu milik, hinggalah yg ke murah aku rembat..Sampai 3 kedai kain aku masuk..haha

Corak FROZEN tu aku belikn utk che mek..Plan nk buatkan sarung bantal..
Lg 3 tu, aku ade special cotton project...Tak dapek nk story skrg sbb nanti risau x siap..haha..

Nanti dh siap, baru la boleh story...idak le org ckp hangat2 tahik ayam...haha
Harap2 project ni siap before raye..Boleh???kiki


Misi mncari PATERN di internet bermula...haha




End

0 comments: