Monday, October 07, 2013

Birthday idea : Tote Bag

As Salam

Entry : 15 to go..

Smlm dr pkol 12tghari smp pkol 12tgh mlm (dgn henti2) aku telah berjaya menyiapkn 15pcs TOTE BAG from kain FELT yg bertimbun dlm kotak..huhu

Aku buat yg paling simple jer...stock jahit straigth..senang..cepat sikit siap..haha

Bahan2 :

Mesin jahit
Kain felt
Benang
Riben (sbg pemegang)
Kain (utk buat double layer tapaknya.)

Semua stock dh ade dlm kotak felt..daripada aku lengah2 nk buat ape2 baik aku perabihkn buat mende nie..kalo dh abih..ade can la nk top-up semula..haha

Aku memang sengaja buat warna-warni sbb nk kasik nmpk colorfull..nk bagi budak2 kene kaler yg ceria-ceria sikit walaupun agaknya x berapa nk ceria..haha

Setakat ni aku dh beli 2 jenis mknn utk diisi dalam tote bag nie.. swiss roll dgn cekedis jack & jill..kebetulan plk mase pegi Giant Kota Damansara tu ade SALE..terus la beli..nmpk penuh je troly aku masa tu..haha

InsyaAllah mlm nie aku cube utk siapkn balance lagi 15..kalo mampu la..& kalo xde byk iklan dr che mek..kiki


end

2 comments:

ayuzan said...

wah! cute kak.. :)

thisni3za said...

hahaha..saje suke2 je nie ayu...main-main...