Friday, April 18, 2014

Penangan Catuan Air..

As Salam

Entry : Salah siapa?

Dah sebulan area rumah aku adalah area catuan air...

Dan..bermula dari saat itu..kulit aku mula tunjuk perangai..MANJAAAA sangatttt...

Aku try jgk tahan smp la kelmarin..tp still x berhasil..last2..mintak Hata tnykn klinik mediviron time bile doctor perempuan brtugas...

Rabu, kami kesana lepas keje..hasilnya :

3 ubat...Siang, Malam & Sapu..
Yang malam tu akan buat kau tutup mata
& terbongkang x sedar ape..hoho

Doctor said kulit aku sensitip..sgt manja..+++ mmg dah ramai jgk patient datang sama sebab & punca dengan aku...

Aku harap kulit aku ni beransur pulih..amin..



Badan korang ade effect x dgn catuan air ni??



End

1 comments:

Amelia said...

kesiannya. saya pun ada allergik juga.

tapi setakat ni tak ada lagi catuan air dekat tempat ni.

kalau ada catuan, agaknya makin bertambah teruk la kot