Monday, May 19, 2014

Downy Dolce MMP...

As Salam

Entry : Downy Parfum..

Sabtu ke KL Festival City utk support BETTER TOGETHER WITH OREO.. Itu nanti aku cite ye..huhu

Lepas selesai kesah di SR, aku ajak Hata ke ACONSAVE plk sebab nak cari bahan2 buat popiah goreng..

Masa tgh berkira-kira nak membayo, nampak la deretan DOWNY PARFUM ni...huhu.

Pantas aje aku ajak Hata test bau each flavor same2..jgn lupe..Che mek pun join jgk..siap komen lagi wangi ke idak..haha.
4 flavors..
The choosen ONE...
 inilah hasil perbincangan & Hasil hiduan hidung memasing...
Downy Parfum - Happiness..
900ml - RM8.90
Inside..

Memang semerbak baunye kome wehhh!!!..Mase dalam kete OTW nk blk, aku tetibe terngiang-ngiang je bau Downy ni...aku igtkn aku tak tutup kuat penutup tu..bile check mmg ketat dah..mgkn che mek tersentuh kot mase testing2..terus melekat je bau die..semerbak bau 1 kete..kiki

OTW nak keluar KL Festival City, singgah beli pop corn ini : CORNERY
Flavor Butterscotch & Caramel..
Sedap jgk la..layan..kiki

Dah ada sesapa yg beli Downy Parfum ni??
Aku baru 1st time try..huhu




End

3 comments:

Ayu Zan said...

harus try ni...

Mar Mansor said...

dah beli se tong besar y botol itam tu..

thisni3zahata said...

Kene try beli jgk ni ayu..huhu


Mar : wah..Boleh tahan brp lama kalo beli sebotol beso tu?