Tuesday, December 29, 2015

Gastrik

As Salam

Hari Jumaat malam sabtu aku TER-MISSED makan malam...
Sebab time tidokan Ammar..Aku pun gone sekali..Hata kejut pun aku menyahut dlm sedar x sedar..Sedar2 dh pkol 7.28am esoknya sebab Ammar duk tepuk2 pipi aku..Hahaha..

Sudahnya sementara nk menunggu sarapan siap..Aku dh menggigil..urat perut mencengkam2..Nak dukung Ammar pun x larat. Lepas makan kami ke JAKEL SHAH ALAM..Kononnya xmo bersesak2 dkt JAKEL masjid jamek..Sekali 2 helai DRESS je yg dpt...Plan nk memborong kain ELA..x tau kemana..X larat aku nk jalan..Dh la parking jauh..Hata plk sakit kepala..Last2 balik..Smp rumah pkol 1pm... Lepas Zohor masing2 tertido smp pkol 4pm...

Hata ajak g masjid jamek sebab NAK JUGAK MENCARI BOOT...Hahaha...Adoiiii...
Time ni aku dh rase mcm ting tong sikit.. CHERRY BERRY mcm dh nk mula to aku gagahkan jgk...
Parking kete dkt building DBKL..Time bjalan ke Campbell..Aku rase mcm nk tumbang..Rase nk berlari je utk smp kesana..Smp2 je Campbell..Terus mintak Hata belikn roti...sementara aku isi perut..Hata g survey boot.

Settle beli boot..Terus aku ajak Hata blk..Jalan pun ikut DEPAN SOGO..X lalu rasenye nk menyesak dlm pasar mlm tu..Ade Hata kena gendong aku plk dkt belakang..Tangan kiri bwk bag boot, tgn kanan pimpin che mek..depan gendong Ammar dlm carrier..haha

Blk rumah terus aku surrender.. Singgah beli nasi je kejab..itu pun rase mcm LAMAAAAA SGTTTTTT tggu mknn..

Dh pkol 10.30pm aku dgr Hata mcm duk asyik mengulik Ammar..X MO TDO la pulak Ammar dgn Hata..Biase ok je..Hata said time dodoi ( Dlm dukung) Mata dh pejam...Tapi bile jari comel Ammar smp dekat janggut Hata terus MATA SEGAR semula...hahah

Maka aku gagahkan diri bgn..makan sikit utk dptkn energy & x smp pun 15 mnit aku ulit Ammar..Terus lena ...sekali dgn aku jgk lena..huhu

Tapi cite ni x berhenti disaat Ammar tido...

Cherry ni berlarutan smp ke HARI ISNIN...
Pantang aku g toilet nk PU..mesti cherry sekali...
Nak K3^707 pun takut ...Sebab takut tercherry....huhu...


Semalam terpaksa amik cuti sebab aku risau time dlm LRT angin cherry tu smp...
Risau jgk mase brjalan nk ke opis dr LRT tu x bleh tahan...
Tak mo la aku duk ulang alik toilet bile dkt opis nnt...

Dah la cherry ni x Tak boleh HOLD...Sabar aje la..


Alhamdulillah hari ni dh ok...
Tapi dalam hati tetap risau..huhu




End

0 comments: