Tuesday, December 21, 2010

Try an-Error...

Salam

entry : susu oh susu...

Haiihhh....
Pening aku & hata pk ttg susu yg sesuai tuk Qaisara...ksian kat die..susu bdn aku sometimes die mcm lupe nk isap..ternganga2 even mende tu dh sedia dlm mulut die...tggl nk kenyut jer...

aku terpaksa biasekn Qaisara dgn susu tepung & badan sbb susu aku nie kalo di-pump mmg sikit bebenor dptnyer...ade la dlm 2-3oz jer skali pump...tp kalo Qaisara isap..kdng2 smp memancut2...huk3

memule bg susu dumex..pastu bantainyer kembung perut & cirit..tukau ke yg mahal..enfalac A+ sbb hata search kat tenet ramai yg pakai susu tu..still kembung jgk...pastu tukau ke Novalac as per doctor adv..udah tiap kali mnum..sendawa skali dgn muak...tukar lg ke S26...nie dlm proses pemerhatian lg sbb aku baru cube arini...kene tggu & lihat sesuai ke x...

risau btol aku...

dh la esk pg aku dh kene htr Qaisara kat nursery tuk biasekn die...
hrp2 susu s26 tu ok la...

nk pkai dentinox / gripe water doctor x galakkn sbb nk elak bby dr terlalu bergantung dgn ubat...

xpe la doctor..saye ikot nasihat doctor..dh mcm personal doctor plk Dr.Hasmawati nie..huk3





end

0 comments: