Monday, February 21, 2011

jom makan..+ denggi story...

As Salam

entry:lepas gian...keh3

time ari cuti ari sabtu ari tu aku & hata decided tuk g mkn kat IKEA..pkl 10am dh kuar rumah sbb mcm byk tmpt nk pegi...
ini la menu tetap kami kat food court IKEA nie..xde menu lain yg berkenan..mlainkn kek die jer..ek3

x silap aku ikea ade wat promotion..every tuesday kot 10pcs meatball tu dieorg jual rm8 jer..reg. price rm10...

..then pas mkn kene g bukit serdang plk tuk amik keje printing hata...

after that g Hospital Serdang tuk tgk niece hata kene denggi...bkn kat umah ok..kat KUIS...terkejut jgk dgr kene kat sane..but u have to accept..hang nyamuk ade dimane2 tuk mnyerang anda..alert dgn x alert aje...risau jgk dgr denggi dengga nie...ntah tang mane..bile die cium2 kite ntah...tau2 dh demam...tau2 doctor ckp.."u kene admit sbb suspek denggi.." so..berserah aje la kat doctor tuk take over hak penjagaan...kih3

aku risau bkn ape..ade mak kpd member aku nie dh ditahap paling tinggi... DENGGI BERDARAH...igt demam2 biase..skali dh weak gile baru g klinik..dok spital 3 - 4 hari trus x dpt diselamatkn...bkn setakat air bertakung aje yg kite kene amik kire..aku rase kalo dlm bilik yg agak2 gelap..pastu penuh dgn baju2 lama..tu pon ade kemungkinan hang nyamuk tu nk lepaking...ek3..

to all...jaga diri bebaik..jgn smp kene cium dgn encik nyamuk yer...hu3





end

0 comments: