Saturday, January 05, 2013

Anniversary Gift...

As Salam

entry : dh 2 bln...

Owwwhhhh...dh 2 bulan punya mende baru nk "show off".(ade aku kesah)..lupe nk amik gambo..tu yg lmbt update..hoho

Okies....
Hadiah anniversary yg aku plan hanya separuh jalan sahaja sbb hanya sebelah pihak aje yg bergerak..haha

Aku x dpt blikan gift utk hata sbb dua2 blurrrrrrrrrrr...nk blikan / nk minta ape...aku plk tetibe mati kutu nk memikirkan ape mende nk kasik..so hata dh setuju utk hold dulu gift die...nnt kalo aku dh ade idea...aku blikan...haha

Nie gift yg hata bg..tp aku pilih sendiri & hata pun sukaaaa...nk harap hata blikan mmg mcm x...haha
 Handbag + Sling Bag...2 in 1
dpt 2 tali bag..yg pjg & yg pendek....
aku pilih kaler mustard nie sbb mcm x penah ade kaler nie lg...
asyik2 la hitam & coklat...eheh
 view dr cc bag
inside

Alhamdulillah...
Dpt jgk ganti dgn handbag lama setelah sekian lamanya x berganti...huhu

Thx A lot to hata...eheh

end

0 comments: