Saturday, March 27, 2010

makan2 time

Salam

Entry-makan lagik

Esk aku off day...plan mau bakar ikan keli & kembung kat umah k.nik..saje mau ubah selera..rase dh lama x mkn itu menu...ho3

Aku xtaw knp aku suke sgt dgn menu kat atas tu...tambah plk kalo cicah dgn air asam or cili kicap...yg ala2 sambal mihun sup tue...

BUT..
My BIL yg no.3 x suke mkn itu ikan keli sbb die kate "ter-imaging" kan "frog"...ape ke hal ke frog plk???...so everytime kalo blk kg and wat bakar nie kene ade ikan laen tuk die...harus ade sbb my BIL tu adlh tunngak utama tuk nyalakan bara...ho3

Aku suke jgk ikan bakar kat sblh mydin jln TAR, KL..sambal die...perghhh!!! Sgt mngancam dowh...kalo nk g kene g awal..kalo x mmg xde tmpt...




Hrp2 esk perot aku bleh trime menu kat atas...

Pls!!!!!???!!!!


End

0 comments: