Wednesday, November 04, 2015

Sudah Jatuh Ditimpa Tangga...

As Salam

Cerita hari Isnin yg lepas.
Ehsan google

Pagi isnin yg agak kelam kabut sebab bangun jam 6pagi. Bag anak2 x kemas lagi.. Baju & seluar kerja Hata berlum iron..Baju sendiri x pilih lagi.. Air panas utk Ammar belum siap lagi..Bag kerja aku pun x kemas lagi sebab pkol 3am duk mengempump. So lupe nk kemas & basuh peralatan.huhu

Sudahnya, pkol 11am B&#@$t dah rase nyeri & x sedar susu tembus smp ke baju. Bile check bag pump tgk2 botol xde..Pkol 12tghari berlari ke KLCC konon2 nk mncari botol susu express. Alang2 aku nk topup T&G dkt watson. Sekali xde yg murah...Semua RM20 keatas. Tak kose aku beli botol yg mahal2 sbb botol yg ade dkt rumah pun x terpakaikn..haha..

Dalam nyeri yg makin active...Berlari terus ke Daiso - Avenue K. Terus grab shaker & botol kecik utk isi ape ntah. Terus bayar..naik LRT & blk opis. Smp opis pkol 1.05pm.

Tak tahan lagi dah..Udah mcm cacing kepanasan rasanya. Masuk je surau tgk2 1 komponen pump xde..SAH TERTINGGAL..

TERPAKSA la aku pump manual guna tangan...
Perghhhh..Dugaan betul hari isnin lepas...
Dah lama x pump guna tangan..lenguhnya...sampai buat aku rasa mengantuk..haha


Sekarang tengah mngorat Hata mintak 1 lg single pump utk ditgglkn dkt opis..huhu
Agak2 berjaya x??kiki






End

0 comments: