Tuesday, October 17, 2017

SEWING PROJECT : PENCIL CASE FOR BIRTHDAY PROJECT II

As Salam

Last week che mek dah start bertanya-tanya kenapa aku mcm takde buat ape2 preparation untuk bdaynya end of this month...Adehhhh...Mcm tahun sebelum2 ni, bile dah nak dekat bday che mek..mmg aku akan kecoh buat preparation itu dan ini..Sekarang masih belum boleh mula apa2 sebab venue masih lagi di-awang-awangan..Tengah fikir samada nak buat dekat rumah or dekat taska je..Kalo dekat taska memang Hata tak dapat join...Kalo dekat rumah, ade kederat ke kami nak arrangekan event tu walaupun just panggil family members?

Ape2 pun, aku cuba untuk siapkan main thing utk isi goodie bag che mek dulu..Igt lg tak aku plan nk bagi PENCIL CASE utk kawan2 che mek? Lepas fikir sejenak, aku plan nk bagi pencil case pada group transit aje..Then group baby, toddler dan tadika kita bagi lain..Takkan baby dan toodler nak guna pencil case kan? So hari Khamis minggu lepas aku mintak senarai anak2 dkt taska che mek...Huhu
COTTON PENCIL CASE
Alhamdulillah, siap 21 pcs pencil case utk group transit che mek...Tengah fikir utk group lain plk..Aku plan nk bagi mini drawstring bag je..Tak pun bagi mini tote bag...Boleh jgk guna bawak gi taska letak pampers ka..Letak baju ka..Kan?huhu

Part makanan / minuman yg akan disertakan, aku masih lagi dalam kira2..Plan xmo bagi mcm yg sebelum2 ni..nnt VIRAL plk...Terus kena kecam..haha...

Ok...Ada masa 2 minggu lagi nak siapkan isi goodie bag bday che mek nnt..Huhu..
Chaiyok! Chaiyok!...

Hari Ahad malam sabtu aku ade siapkan 1 mini drawstring bag utk che mek simpan mainan kad UNO...Sekali jahit rase mcm boleh buat sebab takde la rumit sgt....hmmmmm....



Nnt dah buat pilihan aku update entry ye..huhu
Hari ni keje Half day....

Happy Deepavali everyone!!!



End

3 comments:

Aisya Ismail said...

wahhh da siap akhirnya pencil case tu.

Mirza Rohizat said...

che mek dah tal sabar le tuu..hehee..lawa pencil case >_<

Mar Mansor said...

rajin sungguh..hasil pun cantik
JanjiKita