Tuesday, December 01, 2015

Ammar Demam

As Salam

Semalam aku kena amik Emergancy Leave sebab ahad mlm Isnin Ammar x nyenyak tido & mengamok..salah position sikit nangis..Paginya (isnin) aku rase kepala & badan Ammar panas..Terus decided utk jaga Ammar dkt rumah..kesian plk kalo paksa htr ke school...memandangkn cuti ade saki baki lagi...boleh la aku amik..huhu

Pkol 8am aku mandikn Ammar..Tapi duk menempel je dkt aku xmo tdo dkt tilam..
Hasil rendaman kedua...tido x lena..nk berkepit je..Wangi sgt kot ibu ni..huhu..Tepek atas kepala tu sekejab sgt..Tangan comel tu asyik nk ke dahi je..Last2 aku tepek dkt belakang badan...huhu 

Hasil rendaman ke-3..Muka ade sengih sikit & time ni tdo 2 jam..Dgn aku sekali lena.. (Cover mlm tadi punya tido..huhu)

Hasil rendaman ke-4 sekali dgn basuh berak..huhu
Alhamdulillah..
Dh kurang bykkkk sgt panas badan..
Dh active semula.
Dh boleh sengih..
Dh x merengek..

Malam tadi pun tidur lena je...huhu



Utk kali ini..Sebolehnya aku try utk x bg sebarang ubat..
Sebolehnya aku try cara sendiri dulu...
Tak mau lagi rasenye perkara yg jadi pada che mek berulang pada Ammar plk..
Kesian sgt pd che mek dulu...




End

0 comments: