Friday, December 18, 2015

Star Wars : Kylo Ren Costume

As Salam

Entry lepas aku ade cite ttg costume kan??

Ha....inilah die costumenya...Simple je tang baju..tapi rumit tang lengan..huhu

Hata dapat VIP Invitation dari STAR WARS MALAYSIA FAN CLUB
Dengan semangatnya beli kain ELA suh aku jahit costume tu...
Dengan semangatnya gi tempah pedang light saber...
Dengan semangatnya gi beli topeng kylo ren..
Dengan semangatnya gi beli jeans hitam..
Tu mujur x jumpa boot je..kalo x..mmg complete..

Jenuh aku mnjahit..Sampai luka tangan kena jarum mesin...haha..
Takpe la..janji happy..kan..huhu

Semalam aku & anak2 temankan Hata sekejab je..Sebabnya aku plan nk balik bilik sebelum pkol 9pm...Risau jgk bwk anak2 malam2.. Dinner smlm aku & che mek makan nasi ayam..ok la..janji isi perut..Then lepak bilik smp la pagi tadi gi keje pun dr sane...huhu

Semalam bkn setakat aku je temankan Hata..Dalam pkol 9 gitu..Hata's niece & nephew..my SIL pun dtg jgk..Tp x sempat jmp dieorg..huhu

Jom layan...Semangat nih..haha
KYLO REN COSTUME
Inilah costume yg aku jahitkan utk Hata...Belt tu pun sekali ye...huhu..Ok la kan..Walaupun x perfect..janji boleh pakai & bile pakai nmpk la mcm costume..huhu.
Tak ketinggalan jgk si kecil Ammar..Topeng ni boleh tukar suara si pemakai...Bile aku brcakap dekat dgn mic topeng ni..Terus Ammar senyap..hahah



Ok..itu je kisahnya semalam...




End

No comments: