Friday, May 05, 2017

top 5 : abpbh 30

As Salam

Quick update sebelum berdiskusi bos...kiki

Semalam adalah hari yang paling gumbira teramat-amat utk team AHRFC_AHRLOVERS sebab Aiman tersenarai dalam TOP 5 Finalis ABPBH.. Ya Allah....Seronok dia lain macam tau sebab aku terlibat jgk dalam mem-voting Aiman sejak tau tersenarai dalam top 20..

Riuh & mujur x hang henfon aku bile berderu whats app group AHRFC luahkan rase gembira dieorg...Kira usaha kami berbaloi la...ekek

Aku pun x terlepas jgk luahkan rase gembira sebab berbaloi aku vote EVERYDAY!!!

In Shaa Allah, kalau umur panjang & diizinkan Allah swt, aku akan follow other fans pergi ke ABPBH utk support Aiman... Harap2 Aiman ada on that day ( 14hb May 2017 ) sebab time tu Aiman ade Meet & Great sempena Promo KUA yg tertangguh beberapa kali lepas dekat BRUNEI..

Kalau xde pun xpe..Janji turun padang support kan?
Mujur la Hata ok..ekekek





Ok...
Happy Holiday semua!!!





End

0 comments: