About

Wednesday, April 13, 2016

Media Sosial : Spring Cleaning..

As Salam

Dah lama buat sikit2 spring cleaning dlm setiap media sosial yg boleh letak gambo..Huhu..hari tu aku buat..Che mek request jgn delete gambo dia..So berusahalah aku screenshot & save tmpt lain sebelum delete..

Alhamdulillah...utk FB mmg aku dh praktikkan sejak dtg KL semula...Make sure gmbr dlm tu x lebih 100 pcs..Kalo dlm instagram plk...Since aku bukak akaun smp skrg..Dah ade 1k++..Tapi smp jam ini..Dh tggl 350+ je..huhu..jenuh jgk la nk screenshot & delete..mujur la ade magic pen Hata..hoho

Aku bukan ape..Rase mcm x perlu kot gmbr duk lama2 dlm album media sosial..Risau dgn keadaan sekeliling zaman makin canggih nih..Kalo dolu2 kecanggihan gadget ni x berapa nk meluas...So x kisah kalo ade smp 50 album sekali pun..Skrg "pemangsa" ramai...kite x pasti bile die akan menyerang & ADAKAH kita mangsanya..So langkah berhati2 tu penting...Huhu

Kalo dulu aku SOKMO "check in" kemana aje aku pergi dkt FB..Skrg x sudah...Lepas baca pro & cons berbuat demikian...kiki..



Ok..Itu je nk cite...
Teachers day sebulan lagi..Aku dh mula memikir hadiah ape nk bg pada teacher on behalf of che mek & Ammar...Yg pasti kali ini, 1 brng aku pilih...1 brng aku nk che mek pilih sendiri...huhu..Ok la kan..huhu


Excited sgt nih...kiki




End

No comments: