About

Saturday, October 10, 2015

Ke Kelate Kite..

As Salam..

Alhamdulillah..pkol 3.30pm tadi kami sekeluarga selamat smp ke kelate... Saje blk sementara aku masih cuti..nnt dh start keje...rasenye tggu next year la baru dpt blk...cuti Annual Leave pun tggl utk emergancy je smp hujung tahun ni..

Alhamdulillah Ammar x meragam sepanjang perjalanan...7 jam ok..che mek pun bosan..dh bgn tido 2 kali pun x smp2 lg..haha..kali ni kami blk ikut gua musang sbb dr kuala lipis ke merapoh dh ada highway..so berani la sikit...huhu

Cuma..memandangkn Ammar dh 3 bulan esok..so boleh nmpk agak amik masa utk Ammar sesuaikan diri dgm tmpt baru..td nk tido berkepit dgn aku je..bile letak dkt tilam mcm x brp nak lena....

Ape plan kami 4 hari dkt sini???
Hhmmm masih di-awang-awangan...ikut dan aje la...xde spesifik planning kali ni...huhu..kalu dulu..mesti dh plan hari ni gi mane..esok makan mane..luse g mane...huhu

Yg pasti In Shaa Allah esok kami akan ke Rantau Panjang..Dah almost 7 years kawin..baru esok Hata nk bwk aku kesana..haha..over kan???kiki..Doakan perjalanan kami slmt pergi dan slmt pulang ye kwn2..huhu

Ape la yg ada dkt rantau panjang tu ye???



End

No comments: